Ser I noget her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Men hvordan kan det være du overhovedet spørger om vi kan se noget hvis du godt selv kan se den? Og retter dem der svarer at de ikke kan se noget? 

Jeg vil også sige negativ, men det er også de færreste der tester positiv så tidligt. Jeg håber for dig den er positiv om nogle dage

Ej stop nu - der er tusind af disse indlæg, hvilket siden også er til! Fordi man netop er ret anonym i forhold til Facebook-grupper osv.

når man forsøger, og håber har man altså brug for at dele sin kamp og tanker med andre og jeg tænker det er derfor TS spørger! - hvis du ikke vil heppe med, kan du da springe indlægget over.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2022

MP93

Jeg synes også, at det er for svært at se noget på billedet, men jeg håber for dig

Jeg har selv lige testet til morgen, men jeg er kun 2+6. Så den var selvfølgelig negativ Jeg kunne bare ikke vente, selvom det er alt for tidligt. Du må lige give en opdatering på forløbet, når du ved mere. 

Anmeld Citér

28. november 2022

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Ej stop nu - der er tusind af disse indlæg, hvilket siden også er til! Fordi man netop er ret anonym i forhold til Facebook-grupper osv.

når man forsøger, og håber har man altså brug for at dele sin kamp og tanker med andre og jeg tænker det er derfor TS spørger! - hvis du ikke vil heppe med, kan du da springe indlægget over.

Tusind tak for støtten. Ja, man er jo desperat og fortvivlet nogle gange - især når man har prøvet i efterhånden længe

Jeg ved den ikke er blank, for så ville jeg aldrig lægge et billede op og spilde folks tid. Jeg er ked af hvis kvaliteten eller lyset driller på billedet efter det er uploadet, det er jo ikke nogens skyld, så er den bare ikke stærk nok, hvilket jeg netop håber udvikler sig

Jeg tester igen på fredag, skal nok komme med en update  forhåbentlig positiv

Anmeld Citér

28. november 2022

Anonym trådstarter

MP93 skriver:

Jeg synes også, at det er for svært at se noget på billedet, men jeg håber for dig

Jeg har selv lige testet til morgen, men jeg er kun 2+6. Så den var selvfølgelig negativ Jeg kunne bare ikke vente, selvom det er alt for tidligt. Du må lige give en opdatering på forløbet, når du ved mere. 

Tusind tak! Og tålmodighed i denne her venteposition er bare en bitch...

Giv også endelig en update fra dig! Krydser fingre

Anmeld Citér

28. november 2022

MP93

Anonym skriver:

Tusind tak! Og tålmodighed i denne her venteposition er bare en bitch...

Giv også endelig en update fra dig! Krydser fingre

Ja, det kræver virkelig en tålmodighed, som jeg desværre ikke har. �� Jeg tænkte også at teste på fredag igen, så kan vi følges lidt ad. ☺️

Anmeld Citér

28. november 2022

Anonym trådstarter

MP93 skriver:

Ja, det kræver virkelig en tålmodighed, som jeg desværre ikke har. �� Jeg tænkte også at teste på fredag igen, så kan vi følges lidt ad. ☺️

Heller ikke her!

Og det er en god idé, så kan vi måske holde hinanden lidt hen i at teste. Ikke før fredag! Skriv endelig en opdatering eller andet hvis du har lyst!  

Anmeld Citér

28. november 2022

Anonym trådstarter

MP93 skriver:

Og hvis du har lyst til at tage den over i privat beskeder og følges/evt. lære hinanden at kende, så er du velkommen til at skrive!

Kan i hvert fald sige, at jeg er 28 og det er første graviditet vi prøver på, efter 12 måneder uden held..

Anmeld Citér

28. november 2022

MP93

Anonym skriver:

Og hvis du har lyst til at tage den over i privat beskeder og følges/evt. lære hinanden at kende, så er du velkommen til at skrive!

Kan i hvert fald sige, at jeg er 28 og det er første graviditet vi prøver på, efter 12 måneder uden held..

Ja da, skriv bare til mig i PB. 

Jeg er 29 år.  Jeg har to drenge i forvejen. Dog kun den yngste som var planlagt, så har kun været igennem det her med at gå og vente på en positiv test en gang før.
 Øv det er godt nok længe, at I har forsøgt, så kan jeg virkelig godt forstå, at du synes det er et helvede at gå og vente.  Så håber jeg virkelig, virkelig at den er der for jer nu  

Dette er kun vores første forsøg og jeg synes stadig ventetiden er ulidelig. 

Anmeld Citér

28. november 2022

Anonym

Sessi skriver:

Øhh, du mener ikke jeg hepper med? Skriver jeg ikke at jeg håber den bliver positiv og at det er de færreste der kan se en streg så tidligt?? Come on altså...

Men selvfølgelig undrer jeg mig da over at man laver et indlæg og spørger om man kan se en ekstra streg og hvis folk så skriver nej, så bliver man rettet. Det giver jo ingen mening, hvis man selv kan se stregen. 

Anmeld Citér

30. november 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Øhh, du mener ikke jeg hepper med? Skriver jeg ikke at jeg håber den bliver positiv og at det er de færreste der kan se en streg så tidligt?? Come on altså...

Men selvfølgelig undrer jeg mig da over at man laver et indlæg og spørger om man kan se en ekstra streg og hvis folk så skriver nej, så bliver man rettet. Det giver jo ingen mening, hvis man selv kan se stregen. 

Man behøver jo ikke at ytre alt hvad man undre sig over  jeg synes bare du fint kunne have nøjedes med den positive del af din besked - eller også have ladet helt værre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.