Magtesløs min veninde er skidt forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Barnet bliver her udsat for passiv hashrygning, råben i hjemmet og måske andet. Så noget skal der gøres. 

Hvis du synes en underretning er lige voldsom nok, hvad så med at gå til din venindes forældre, søster, anden god veninde eller hvad hun nu har og få dem til at tage en alvorssnak med hende. Eller børnehaven for den sags skyld. Ja, det er også at gå bag hendes ryg, men der er af hensyn til barnet. 

Måske det giver kold luft mellem jer i en periode, men hun skal nok blive taknemmelig på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2022

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Barnet bliver her udsat for passiv hashrygning, råben i hjemmet og måske andet. Så noget skal der gøres. 

Hvis du synes en underretning er lige voldsom nok, hvad så med at gå til din venindes forældre, søster, anden god veninde eller hvad hun nu har og få dem til at tage en alvorssnak med hende. Eller børnehaven for den sags skyld. Ja, det er også at gå bag hendes ryg, men der er af hensyn til barnet. 

Måske det giver kold luft mellem jer i en periode, men hun skal nok blive taknemmelig på et tidspunkt. 

Tænker den diskussion er lukket nu ang underretning, det var ikke det min debat handlede om jeg ved godt hvad der er rigtig at gøre så bare luk den her tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.