Magtesløs min veninde er skidt forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.728 visninger
41 svar
37 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2022

Anonym trådstarter

Jeg har denne veninde som har levet i et rigtig usundt forhold alt for længe   
jeg har altid været og lyttet til hende og støttet hende som man nu vil gøre i snart 3 år
men nu har nok været nok for mig har sagt min mening til ham at jeg synes ikke hende og hans datter fortjener dem og det har han reageret i nogle voldsomme sms beskeder til mig og sviner mig til og bruger mine børn imod mig, at de er uopdragne og jeg er en doven ko der får andre til se til Mine børn osv hvilket overhoved ikke passer   Men det os ligemeget jeg har brede skuldre og kan godt klare det fordi jeg heldigvis ved jeg er en god mor  

det har også resulteret i min veninde nu er skide sur på mig selvom jeg jo faktisk mener det for hendes skyld og vil hende det bedste og ikke mindst hendes lille datter på 3 år. 

manden har narcasistiske træk, ryger hash, tager stoffer, ryger blandt andet hash foran deres datter. Og er bare kæmpe røv i mine ører skælder altid min veninde ud  Jeg har tiet for længe nu og det har os kostet mig venskabet… 

er der nogle der har prøvet noget lignende hvad pokker gør man lige ?   Hvordan hjælper man sin veninde og sådan en stakkels som han jo er i mine øjne. Har jeg trådt forkert ved at sige fra fordi jeg faktisk er så dybt bekymret for hende og hendes datter ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2022

Soonmom

Har hun gået hjem til hende mand og sagt at du har sagt din mening om ham siden han pludselig sviner dig til ?

I så fald vil jeg tage afstand og jeg ville desuden skrive en underretning hvis du ved der bliver taget stoffer foran en tre årige

Anmeld Citér

24. november 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Har hun gået hjem til hende mand og sagt at du har sagt din mening om ham siden han pludselig sviner dig til ?

I så fald vil jeg tage afstand og jeg ville desuden skrive en underretning hvis du ved der bliver taget stoffer foran en tre årige

Jeg har selv sagt det til ham personligt. 

jeg ved ikke om dee bliver tager stoffer ved bare han ryger hash indendørs.  Hvilket jeg selv tager langt afstand fra alt det der men hsr aldrig blandet mig i det 
jeg er virkelig magtesløs i det her da det er min veninde igennem  mange år og ved hun er en god mor for sin datter så st lave en underretning kan jeg godt blive bange for hvad han så gør ved mig. 

Anmeld Citér

24. november 2022

AnoMor

Anonym skriver:

jeg ved ikke om dee bliver tager stoffer ved bare han ryger hash indendørs.  Hvilket jeg selv tager langt afstand fra alt det der men hsr aldrig blandet mig i det 
jeg er virkelig magtesløs i det her da det er min veninde igennem  mange år og ved hun er en god mor for sin datter så st lave en underretning kan jeg godt blive bange for hvad han så gør ved mig. 

Hash er også stoffer. Så en underretning er bestemt på sin plads. 

hvad angår din veninde kan du ikke gøre så meget. Det er hendes valg at være sammen med ham. 

Anmeld Citér

24. november 2022

Soonmom

Anonym skriver:

Hash er som den anden skriver også stoffer, så ligegyldigt hvad er du forpligtet til at skrive en underretning, hvis du har kendskab til forhold som er belastende for et barn/børn.

Du skriver jo dine bekymringer i en underretning og selvom du synes din veninde er en god mor vælger hun jo stadig at hendes barn skal være tæt på stoffer og en ustabil far, så man kan diskuterer hvor god en mor hun er 

Anmeld Citér

24. november 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hash er som den anden skriver også stoffer, så ligegyldigt hvad er du forpligtet til at skrive en underretning, hvis du har kendskab til forhold som er belastende for et barn/børn.

Du skriver jo dine bekymringer i en underretning og selvom du synes din veninde er en god mor vælger hun jo stadig at hendes barn skal være tæt på stoffer og en ustabil far, så man kan diskuterer hvor god en mor hun er 

Ja du har ret  hvad er bedst lave en anonym eller stå frem ?

Anmeld Citér

24. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tænker godt de ved den kommer fra dig om du er anonym eller ej. 

Anmeld Citér

24. november 2022

Anonym

Du kan desværre ikke gøre så meget. Det er din venindes liv og valg. Du kan give gode råd og være der for hende, men i sidste ende så er det hende som vælger at blive i forholdet. Det er hendes rejse i livet og det er desværre ikke alle som vælger at gå den bedste vej for dem selv. 

har selv prøvet det - heldigvis vågnede min veninde selv op og indså det efter 3-4 år. Det er hårdt at være i og være vidne til, men det er ikke vores skal vi huske. 

Anmeld Citér

24. november 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Personligt har jeg altid syntes at underretninger ikke skal være anonyme. Synes man skal stå ved de valg man tager i livet. 
men hvis du føler dig mere tryg ved at lave den anonymt. Så er der heller ikk noget galt i det 

Anmeld Citér

24. november 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Personligt har jeg altid syntes at underretninger ikke skal være anonyme. Synes man skal stå ved de valg man tager i livet. 
men hvis du føler dig mere tryg ved at lave den anonymt. Så er der heller ikk noget galt i det 

Det bare ham - stoler ikke på folk der er på stoffer  og jeg er høj gravid så føler os jeg skal passe lidt på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.