Jeg har denne veninde som har levet i et rigtig usundt forhold alt for længe
jeg har altid været og lyttet til hende og støttet hende som man nu vil gøre i snart 3 år
men nu har nok været nok for mig har sagt min mening til ham at jeg synes ikke hende og hans datter fortjener dem og det har han reageret i nogle voldsomme sms beskeder til mig og sviner mig til og bruger mine børn imod mig, at de er uopdragne og jeg er en doven ko der får andre til se til Mine børn osv hvilket overhoved ikke passer
Men det os ligemeget jeg har brede skuldre og kan godt klare det fordi jeg heldigvis ved jeg er en god mor
det har også resulteret i min veninde nu er skide sur på mig selvom jeg jo faktisk mener det for hendes skyld og vil hende det bedste og ikke mindst hendes lille datter på 3 år.
manden har narcasistiske træk, ryger hash, tager stoffer, ryger blandt andet hash foran deres datter. Og er bare kæmpe røv i mine ører skælder altid min veninde ud
Jeg har tiet for længe nu og det har os kostet mig venskabet…
er der nogle der har prøvet noget lignende hvad pokker gør man lige ?
Hvordan hjælper man sin veninde og sådan en stakkels som han jo er i mine øjne. Har jeg trådt forkert ved at sige fra fordi jeg faktisk er så dybt bekymret for hende og hendes datter ?
Anmeld
Citér