Ønsker til pige 1år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2022

B&J

Mrs. skriver:

så lidt! Synes det er så hyggeligt!

har stadig mit fra jeg blev døbt, og min mor har lige købt til vores datter  er sådan en fin ting at ha. 

Ja helt bestemt fordi der ligger minder i det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2022

B&J

Alonebreak skriver:

Du behøver ikke en ønskesedl til dine gæster. Er ret sikkert på at alle dukker op med en gave alligevel, men som de selv har fundet, og har råd til. 

Har aldrig forstået ideen med at ønske sig for en baby.. Kan måske bedre forstå det når børnene er store og kan ønske sig selv og ikke igen.. Vil ikke lære mine børn, at de kan stille gæsterne et krav om en bestemt gave, men at de må være tilfreds med hvad folk har købt..

Jamen nu er det til min mor og søskende og bedste forældre jeg tænker ikke andre gæster

Anmeld Citér

26. september 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Ej stop. Selvfølgelig skal et barn, der bliver 1 år da have fødselsdagsgaver. Andet vil da være for mærkeligt. Jeg ville heller aldrig selv komme til en fødselsdag uden at komme med en gave med.

Det behøver jo ikke være dyre ting eller luksusting. Ønsk ting, som du tænker, du alligevel kommer til at mangle til barnet inden det bliver 2 år. Tøj i større størrelser, mere udfordrende legetøj, pegebøger, juniordyne + sengetøj, næste autostol, et lille badebassin til brug næste sommer, solbriller, bolde, hårbørste, futsko osv. 

Anmeld Citér

26. september 2022

B&J

Jixy skriver:

Hvad med gåvogn, putte-i-kasse, hammerbræt

Uhh mange tak ja det vil være super gave ønsker

Anmeld Citér

26. september 2022

B&J

Aalborgtøsen skriver:

Ej stop. Selvfølgelig skal et barn, der bliver 1 år da have fødselsdagsgaver. Andet vil da være for mærkeligt. Jeg ville heller aldrig selv komme til en fødselsdag uden at komme med en gave med.

Det behøver jo ikke være dyre ting eller luksusting. Ønsk ting, som du tænker, du alligevel kommer til at mangle til barnet inden det bliver 2 år. Tøj i større størrelser, mere udfordrende legetøj, pegebøger, juniordyne + sengetøj, næste autostol, et lille badebassin til brug næste sommer, solbriller, bolde, hårbørste, futsko osv. 

Fantastiske ønsker mange mange tak 

Anmeld Citér

26. september 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores den ældste som nu er 14 år, fik en 3 hjulet cykel, med sådan et langt håndtage på, så vi også ku skubbe den, når vi sku på længere ture. Hendes lillesøster arvede den bagefter. Hun ka stadig huske den cykle. Og den gik videre i arv ud i familien efter vores yngste, var færdig med den.

Junior dyne og pude.

Tøj 

Store perler.

Modellervoks.

Smykker og smykkeskrin.

Bøger.

Gavekort til legetøjsbutik.

Penge til hendes opsparing.

Hjemmestrikket ting.

Oplevelser med med familien (bedsteforældre og moster/tanter/onkler) vh Stine 

Anmeld Citér

26. september 2022

B&J

StineW79 skriver:

Vores den ældste som nu er 14 år, fik en 3 hjulet cykel, med sådan et langt håndtage på, så vi også ku skubbe den, når vi sku på længere ture. Hendes lillesøster arvede den bagefter. Hun ka stadig huske den cykle. Og den gik videre i arv ud i familien efter vores yngste, var færdig med den.

Junior dyne og pude.

Tøj 

Store perler.

Modellervoks.

Smykker og smykkeskrin.

Bøger.

Gavekort til legetøjsbutik.

Penge til hendes opsparing.

Hjemmestrikket ting.

Oplevelser med med familien (bedsteforældre og moster/tanter/onkler) vh Stine 

Mange tak for en masse fantastiske ønsker. Det er bare så dejligt når der ligger minder bag de gaver man giver, de betyder bare en helt masse 

Anmeld Citér

26. september 2022

Bettybom

Til min den store, der fik hun en dukke af mormor (og morfar ) - hun er 4 år i dag og leger stadig med den. Der er dog kommet flere dukker til siden.  
vi gav hende selv et legekøkken og det har hun stadig i dag og har stadig glæde af det. 

Nu har vi en som bliver 1 år den 29/12 og der ønsker vi os bland andet DaVinci ramme - en ramme, hvor barnets tegninger kan komme op at hænge. Vi har også en til storesøster. 

så har jeg lige opdaget byggebobler squigz - dem synes jeg ser sjove ud ��

På dåbsønskerne, kan jeg se at jeg blandt andet har skrevet en vippe på (der findes mange forskellige ), Astrid lindgreens allerbedste historier, rutchebane, bade duplo. 

det var lidt forskelligt herfra

Anmeld Citér

26. september 2022

B&J

Bettybom skriver:

Til min den store, der fik hun en dukke af mormor (og morfar ) - hun er 4 år i dag og leger stadig med den. Der er dog kommet flere dukker til siden.  
vi gav hende selv et legekøkken og det har hun stadig i dag og har stadig glæde af det. 

Nu har vi en som bliver 1 år den 29/12 og der ønsker vi os bland andet DaVinci ramme - en ramme, hvor barnets tegninger kan komme op at hænge. Vi har også en til storesøster. 

så har jeg lige opdaget byggebobler squigz - dem synes jeg ser sjove ud ��

På dåbsønskerne, kan jeg se at jeg blandt andet har skrevet en vippe på (der findes mange forskellige ), Astrid lindgreens allerbedste historier, rutchebane, bade duplo. 

det var lidt forskelligt herfra

Fantastiske ønske mange mange mange tak 

så dejligt med så meget forskelligt 

Anmeld Citér

26. september 2022

ErDuHerIkkeSnart

Jeg spørger igen nysgerrigt, fordi jeg oprigtigt ikke forstår logikken: hvorfor synes du, at man “skal” det? Hvis vi køber præmissen om at barnet intet mangler, og når det jo nu engang ikke har behov? Hvorfor skulle så egentlig “plejer” være skyld i at fortsætte eventuelt unødvendigt forbrug, hvis man kunne gøre andre hyggelige alternativer uden at nogen føler afsavn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.