Du behøver ikke en ønskesedl til dine gæster. Er ret sikkert på at alle dukker op med en gave alligevel, men som de selv har fundet, og har råd til.
Har aldrig forstået ideen med at ønske sig for en baby.. Kan måske bedre forstå det når børnene er store og kan ønske sig selv og ikke igen.. Vil ikke lære mine børn, at de kan stille gæsterne et krav om en bestemt gave, men at de må være tilfreds med hvad folk har købt.. 
Det kommer jo an på hvordan man laver en ønskeseddel.
Vi har altid brugt ønskesedler i vores familie, og det er en “guideline” ikke en bestillingsliste.
men det gør at folk ikke køber en masse som man faktisk ikke kan bruge eller allerede har, og som i sidste ende bliver kastet over i et hjørne til den dag man smider det ud.
min søn er stor nok til at lave ønskeliste og har gjort det i mange år, men han forventer ikke at få det på listen, det er ting han kunne tænke sig og hvis det så ikke lige er det mærke eller præcis det men måske noget i den dur bliver han også glad. Jeg har altid sagt til ham man må ønske sig ALT i verden, men man skal være glad for det man får. Og han har aldrig udvist nogen form for utaknemmelighed selvom det ikke var ønskelisten der blev indfriet 100%
og så har jeg sagt til ham at der skal være lidt af alt på en ønskeseddel. altså pris mæssigt, så hele listen ikke er 10.000kr+ men også gerne små ting til 20-50 kr som han kunne tænke sig, så alle kan være med.
Anmeld
Citér