Det lykkedes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
Wampires skriver:

Jeg ønsker på ingen måde at bruge den reference fremadrettet..

jeg har lige fået høringssvar med hvad hun har fortalt..

jeg føler mig virkelig såret..

Shit det er dårlig stil! 

Troede faktisk slet ik, at de måtte udtale sig negativt om folk. Jeg ved da fra mit arbejde, at blir der indhentet referencer, på vores tidligere ansatte, så er det mere de ting, der blir sagt indirekte, som tæller ned, fremfor de positive ting, der blir sagt. Ved ik om det giver mening?

Jeg syntes 100 procent  at du ska udform et tilbage svar, hvor du henviser til, at det feks ik er dig, der har stået for indkøb af råvare, og at du derfor kun har kunne arbejde, med det der var til rådighed, at du plejer at ha dine opgaver færdige til tiden, og at du self altid er parat til at forbedre dig, og din færdigheder, ved at deltage på relevante kurser osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Aalborgtøsen skriver:

Jeg synes, det er virkelig virkelig tarveligt først at give dig jobbet og så bagefter trække i land. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg se indad og være helt ærlig overfor mig selv. Bortset fra det med fravær, er det så sandt det referencen skriver, fx angående tempo og vigtigheden af struktur? Er det usandt, så ville jeg skive et svar inden den dato, de har skrevet. Fortæl din side af historien så overbevisende som muligt. Ja, det ville jeg nok gøre uanset. 

Om du så skal tage jobbet, hvis du får dem overbevist, er så op til dig. Men så kan du i det mindste være ovenpå, hvis det er dig, der vælger at sige nej til dem. 

Held og Lykke med det hele. Der skal nok være noget godt derude til dig et sted. 

Mange tak :)

uhh tro mig jeg kender mig selv rigtig godt i forhold til arbejde.. det har jeg lært efter flere omgange stressnedture..

jeg har altid sagt at jeg ikke er den hurtigste, men at jeg ligefrem er langsom når jeg arbejder vil jeg ikke selv mene.. jeg nåede det indenfor tidsrammerne og havde også dage hvor jeg kunne gøre noget ekstra inden jeg gik hjem..

struktur føler jeg er blevet overdrevet.. ja jeg ville gerne have en madplan i hånden og tingene rent faktisk kom når det blev bestilt når det var et nyt hus og ja et helt nyt arbejdsområde for mig at være i...

jeg skrev følgende som svar:

Hej Lisbeth.
Jeg har læst høringssvar, og ønsker ikke kommentere yderligere.
Blot ked af at I har ombestemt Jer ud fra udtalelserne fra min reference.

Jeg har ikke lyst til at bruge mere tid og energi på et sted der så nemt kan smide mig væk uden først at snakke med mig om udtalelser fra 1 reference ud af 2 de fik.. de har valgt kun at snakke med den ene og derefter sige nej tak...

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

StineW79 skriver:

Shit det er dårlig stil! 

Troede faktisk slet ik, at de måtte udtale sig negativt om folk. Jeg ved da fra mit arbejde, at blir der indhentet referencer, på vores tidligere ansatte, så er det mere de ting, der blir sagt indirekte, som tæller ned, fremfor de positive ting, der blir sagt. Ved ik om det giver mening?

Jeg syntes 100 procent  at du ska udform et tilbage svar, hvor du henviser til, at det feks ik er dig, der har stået for indkøb af råvare, og at du derfor kun har kunne arbejde, med det der var til rådighed, at du plejer at ha dine opgaver færdige til tiden, og at du self altid er parat til at forbedre dig, og din færdigheder, ved at deltage på relevante kurser osv. Vh Stine 

tak for at det ikke kun er mig der synes det er helt i skoven udtalelse at give..

Jeg har skrevet følgende svar:

Hej Lisbeth.
Jeg har læst høringssvar, og ønsker ikke kommentere yderligere.
Blot ked af at I har ombestemt Jer ud fra udtalelserne fra min reference.

jeg orker ikke at bruge mere tid og energi på et sted der skifter så hurtig mening og fremfor at snakke med mig om hvad der blevet sagt blot siger at det (åbenbart) bekræftede dem i deres bekymring om mig..

Anmeld Citér

25. august 2022

Sprit25

Obs. Din adresse og fulde navn er synligt 

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

Obs. Din adresse og fulde navn er synligt 

tak det havde jeg ikke lige set.. jeg synes ellers jeg tjekkede det inden jeg delte billede... hvordan ændrer jeg det nu???

Anmeld Citér

25. august 2022

Sprit25

Wampires skriver:

tak det havde jeg ikke lige set.. jeg synes ellers jeg tjekkede det inden jeg delte billede... hvordan ændrer jeg det nu???

Pas. Det ved jeg ikke. Man kan også se din søns navn, din gamle arbejdsplads osv

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

Sprit25 skriver:

Pas. Det ved jeg ikke. Man kan også se din søns navn, din gamle arbejdsplads osv

ja jeg kan godt se at det skulle have været beskåret..

det børnehus der står benævnt var dem der stak af fra deres aftale om en ansættelse så det er jeg lige lidt ligeglad med lige nu.. men ja det andet ville jeg gerne have undladt at vise...

Anmeld Citér

25. august 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart
Wampires skriver:

det børnehus der står benævnt var dem der stak af fra deres aftale om en ansættelse så det er jeg lige lidt ligeglad med lige nu.. men ja det andet ville jeg gerne have undladt at vise...

Bare skriv til support og få indlægget slettet hvis du ikke ønsker informationerne ligger der. Vi andre kan jo evt anmelde indlægget hvis det kan speede tingene op. 

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

IenFart skriver:

Bare skriv til support og få indlægget slettet hvis du ikke ønsker informationerne ligger der. Vi andre kan jo evt anmelde indlægget hvis det kan speede tingene op. 

ah ja selvfølgelig

damn den varme har smeltet hjernen for fornuft

Anmeld Citér

25. august 2022

Sprit25

Wampires skriver:

Brænd aldrig broer. Og er ked af deres behandling af dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.