Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Panther skriver:
Det lyder så mærkeligt og uprofessionelt håndteret. Så din reference har bekræftiget dem i, at det ville være en udfordring for dig i jobbet med barn syg? Har din reference oplevet meget barn syg fra dig? Og hvad handler det der høringssvar om? Er det stadig muligt for dig at få jobbet pba høringssvaret?
Er ked af det på dine vegne at det har været sådan en ufin proces.
Jeg har haft 4 dage med barn syg over 2.5 måneds abejde i vikariat hos den reference.. det er meget i forhold til hvordan det plejer generelt at være men vi var vanvittige uheldige med at de blev syge på skift...
det er altså foregået sådan her med dagene: dag1: mindstesøn vågnede med 39 i feber. Dag 2+3: mellemste fik feber og krampede hvorfor der skulle gå et ekstra døgn uden feber før han måtte komme afsted. Dag 4: Manden blev hentet af ambulancen kl. 2 om natten med brystsmerter uden de kunne forklare hvorfor på hospitalet- der ringede jeg og bad om fri da jeg ikke havde sovet af skræk for at han stoppede med at trække vejret resten af natten.
hvad jeg forstod så kunne jeg komme med indsigelse mod det eller sådan noget.. men jeg har virkelig ikke lyst til at arbejde et sted der skifter mening så hurtigt..
fik opkald med at de ville have mig og de glædede sig til at jeg skulle starte for jeg ville bare passe så godt ind med de ideer og holdninger jeg havde med.. til opkaldet i dag med at: "jeg blev bekræftet i min bekymring om at du ikke er den rette".. ehm det var ikke lige det indtryk jeg havde fået ved sidste samtale...
jeg ved godt at det absolut ikke er sådan det plejer at foregå eller børn foregå.. men derfor gør det stadig ondt..
jeg er i forvejen sårbar efter nedtur med stress og angst før min ledighed så det her var bare ikke lige det jeg havde brug for...
Anmeld
Citér