Maximus4 skriver:
Jeg tror ikke de tænker så meget over det desværre. Som du selv er inde på var alle data tilgængelige men blev ignoreret og Brostrøms ord var det der betød noget. Ingen stak en finger i jorden og lige afventede inden de bestilte tid til de små. Vaers var et godt sted at starte sin research på daværende tidspunkt, men det var for hårdt åbenbart. De laver fejl hele tiden og har mange gange anbefalet forkastelige ting i fortiden. Vi lærer åbenbart ikke fra den. Fjernsynet og SST kan ikke gøre noget forkert og deres ord er lov. Hvor blev de selvstændig tænkende mennesker af.
Okay. Jeg ville have blandet mig uden om, men det oplæg der.
HVORFOR mener anti vaxer, at de er klogere, mere oplyste og generelt bedre mennesker!
Jeg brugte lang tid på research, jeg lyttede til eksperter i begge lejre. Bestilte tid og aflyste, netop fordi jeg var i tvivl. Mit barn kom så hjem og ville gerne vaccineres og brugte faktisk en UGE på at tale for og imod med barnet.
Jeg ved godt vaccine ikke standser smitten, det har vi vel altid vidst, jeg ved godt min regering har løst forhold til sandheden! Men jeg vil simpelthen ikke beskyldes for at være ligeglad med mine børn
Anmeld
Citér