Jer der vaccinerede jeres børn og unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2022

kamikaze

Boyz2 skriver:

Hong Kong var ramt af omnicrom i marts / april og den (har jeg læst mig til) var smitsom men ikke særlig farlig - jeg synes ikke det hænger sammen med oplysninger om en dødsbølge. 

Pfziers Covid vaccine var ikke lavet til omincrom og ydede derfor ikke særlig beskyttelse mod denne - man kan vel sige at den ydede ligeså dårlig beskyttelse mod Covid som Kinas vacciner? 

Så har du vidst ikke googlet det endnu

https://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2022/04/study-sheds-light-death-spike-hong-kong-covid-19-surge

Hong Kong havde nogle af de højeste dødsrater igennem hele pandemien her i foråret, primært fordi de havde prioriteret at vaccinere arbejdsstyrken over de ældre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2022

kamikaze

Boyz2 skriver:

Hong Kong var ramt af omnicrom i marts / april og den (har jeg læst mig til) var smitsom men ikke særlig farlig - jeg synes ikke det hænger sammen med oplysninger om en dødsbølge. 

Pfziers Covid vaccine var ikke lavet til omincrom og ydede derfor ikke særlig beskyttelse mod denne - man kan vel sige at den ydede ligeså dårlig beskyttelse mod Covid som Kinas vacciner? 

Pfizer yder udmærket beskyttelse mod alvorlig sygdom, hvilket er grunden til at vi ikke længere behøver være bange for COVID i Danmark.

Anmeld Citér

26. juni 2022

Maximus4

Carina:-) skriver:

Jeg har ikke hørt andet end at det er indberettet.  - og det var i samarbejde med hjertelægen. Der er en tydelig sammenhæng imellem rytmeforstyrrelserne og mine blødningsproblemer og vaccine. Har aldrig haft problemer før ... men dertil og at det bliver anerkendt... hmm ja .... og det KAN selvfølgelig være rent tilfælde...

Jeg er så heldig at jeg er type 1 diabetiker- og derfor hver 3 måned allerede på sygehuset.  For ellers kan man jo gå i mdr og vente på at blive tjekket.  - 

Jeg er skannet - og har nu en overvågnings" dims " lagt ind under huden som registrerer alle uregelmæssigheder og sender direkte til sygehuset. 

Og håber at mine børn går fri - indtil videre har der gudskelov intet været.

Men ja jeg traf et valg fordi jeg egoistisk set tænkte det var lettere at være vaccineret.... og det må jeg så leve med. 

Ved du hvad. Jeg har kæmpe respekt for dig og at du står frem og siger det som det er. Uden omsvøb. Det kræver styrke og selvindsigt. Du er velkommen til at skrive en pb for hjælp fremadrettet. Du er ikke alene der er mange i samme båd. Du siger det som det er.

Anmeld Citér

26. juni 2022

Maximus4

kamikaze skriver:

Pfizer yder udmærket beskyttelse mod alvorlig sygdom, hvilket er grunden til at vi ikke længere behøver være bange for COVID i Danmark.

De mangler at fyre cirka 22 millioner doser af inden årsskiftet. I er slet slet ikke færdige med at blive stukket. Det er naivt at tro. Det kommer til at fortsætte det her (cirka til år 2025) ligemeget hvor mange stik i får, og hvor meget samfundssind i viser. 

Anmeld Citér

26. juni 2022

AnoMor

Jeg er nysgerrig. Hvad er dit formål med denne debat? 

corona er noget af det der skaber mest splid og skænderier uanset om man er for eller i mod vacciner

Anmeld Citér

26. juni 2022

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
AnoMor skriver:

Jeg er nysgerrig. Hvad er dit formål med denne debat? 

corona er noget af det der skaber mest splid og skænderier uanset om man er for eller i mod vacciner

At høre hvad folk tænker. 
corona skaber ikke splid - folk skaber splid. 
er det bedre, kun at tale om ting vi alle er enige i ? 
er det ikke muligt med en sober debat ?

Anmeld Citér

26. juni 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Carina:-) skriver:

Jeg fortryder både mine egne - og mine 2 stores .

"Heldigvis " fik jeg bivirkninger- og valgte derfor at de 2 yngste ikke skulle vaccineres. 

Jeg er nu tilknyttet hjerteambulatoriet pga rytmeforstyrrelser. Og jeg har haft blødningsproblemer i snart 9 mdr - efter nr 2 vaccine. 

Begge dele er igennem sygehuset indberettet som bivirkninger. 

Så ja - jeg fortryder big time. Og især at jeg pressede min 16 og 13 årige til at blive vaccineret.  Håber ikke jeg får deres helbred på min samvittighed. 

Det er mega stort af dig at erkende. Vi alle mennesker laver fejl og fejl vurdering. Men kun dem der erkender det at det er dem der er så stort fra dem at de tør at sige det.

håber virkelig du få det bedre og håber dine børn forbliver raske

Anmeld Citér

27. juni 2022

kamikaze

Maximus4 skriver:

De mangler at fyre cirka 22 millioner doser af inden årsskiftet. I er slet slet ikke færdige med at blive stukket. Det er naivt at tro. Det kommer til at fortsætte det her (cirka til år 2025) ligemeget hvor mange stik i får, og hvor meget samfundssind i viser. 

Jeg tager gerne flere doser hvis det viser sig nyttigt. Premissen for din kommentar er at jeg skulle have noget imod vacciner. Det har jeg ikke.

Men som situationen er lige nu, er nye vaccinedoser ikke nødvendig for unge og raske. Det reflekteres også i vaccinestrategien. Som sagtens kan ændres hvis situationen ændres.

Anmeld Citér

27. juni 2022

Sprit25

Maximus4 skriver:

Jeg tror ikke de tænker så meget over det desværre. Som du selv er inde på var alle data tilgængelige men blev ignoreret og Brostrøms ord var det der betød noget. Ingen stak en finger i jorden og lige afventede inden de bestilte tid til de små. Vaers var et godt sted at starte sin research på daværende tidspunkt, men det var for hårdt åbenbart. De laver fejl hele tiden og har mange gange anbefalet forkastelige ting i fortiden. Vi lærer åbenbart ikke fra den. Fjernsynet og SST kan ikke gøre noget forkert og deres ord er lov. Hvor blev de selvstændig tænkende mennesker af.

Okay. Jeg ville have blandet mig uden om, men det oplæg der. 

HVORFOR mener anti vaxer, at de er klogere, mere oplyste og generelt bedre mennesker! 

Jeg brugte lang tid på research, jeg lyttede til eksperter i begge lejre. Bestilte tid og aflyste, netop fordi jeg var i tvivl. Mit barn kom så hjem og ville gerne vaccineres og brugte faktisk en UGE på at tale for og imod med barnet. 

Jeg ved godt vaccine ikke standser smitten, det har vi vel altid vidst, jeg ved godt min regering har løst forhold til sandheden! Men jeg vil simpelthen ikke beskyldes for at være ligeglad med mine børn 

Anmeld Citér

27. juni 2022

AnoMor

Boyz2 skriver:

At høre hvad folk tænker. 
corona skaber ikke splid - folk skaber splid. 
er det bedre, kun at tale om ting vi alle er enige i ? 
er det ikke muligt med en sober debat ?

Jo bestemt. Som jeg skrev var jeg som ment også bare nysgerrig. Det er vel også ok?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.