Maximus4 skriver:
Det gør mig ondt at høre. Jeg håber af hele mit hjerte at børnene forbliver okay. 
Vil de anerkende at sprøjten er årsagen til dine hjerte problemer? Kender mange som lider i stilhed og desperation uden hjælp. Min veninde fortalte også lige om to blodpropper i familien efter 3 stik i dag.
Jeg har ikke hørt andet end at det er indberettet. - og det var i samarbejde med hjertelægen. Der er en tydelig sammenhæng imellem rytmeforstyrrelserne og mine blødningsproblemer og vaccine. Har aldrig haft problemer før ... men dertil og at det bliver anerkendt... hmm ja .... og det KAN selvfølgelig være rent tilfælde...
Jeg er så heldig at jeg er type 1 diabetiker- og derfor hver 3 måned allerede på sygehuset. For ellers kan man jo gå i mdr og vente på at blive tjekket. -
Jeg er skannet - og har nu en overvågnings" dims " lagt ind under huden som registrerer alle uregelmæssigheder og sender direkte til sygehuset.
Og håber at mine børn går fri - indtil videre har der gudskelov intet været.
Men ja jeg traf et valg fordi jeg egoistisk set tænkte det var lettere at være vaccineret.... og det må jeg så leve med.
Anmeld
Citér