Boyz2 skriver:
Jer der vaccinerede Jeres børn og unge.
hvad tænker I når Søren Brostrøm siger:
“set i bakspejlet ikke fik meget ud af udvidelsen af vaccinationsprogrammet til børn – i hvert fald ikke når det kommer til epidemikontrol, som ellers var formålet med at gøre det. Siden er vi blevet klogere, og vi ville ikke gøre det samme i dag"
Og at han er "ked af", hvis forældre har følt sig presset af styrelsens vaccinekampagne.
tænker I ligesom Mette Frederiksen, at der jo ikke skete noget ved det eller er I bekymrede for langtidsbivirkninger - set I lyset af at regeringen jo famler rundt i blinde og åbenbart hele tiden bliver klogere?
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-06-26-foraeldre-rasende-efter-vaccineudmelding-fra-brostroem-jeg-er-virkelig-skuffet?fbclid=IwAR0l-dZlJOfZ5StK8MPUZI1hTbCgzKZb_1ouv3J8Fs-jAEIMwcogNDL4cx0
Nu er det godt nok ikke mig, du spørger da mine børn ikke blev vaccineret, men jeg kan ikke se, hvorfor forældre skulle fortryde vaccinen til deres børn og blive bange for langtidsbivirkninger, fordi den strategi man valgte den gang ikke viste sig at hjælpe med epidemikontrol.
Der er tale om en strategi som man håbede ville give et bedre resultat, men det siger intet om sikkerheden ved vaccinen. Man kan mene, hvad man vil om regeringen (og jeg er ikke fan), men det er da heldigvis ikke dem, der skal sikkerhedsvurdere vacciner og andet medicin, men i stedet folk der er eksperter på området. Så måske slog strategien fejl, men det ændrer ikke på sikkerhedsvurderingen af vaccinen.
Anmeld
Citér