Hvem vil give sin mening? (ansøgning og c.v.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Minime2018 skriver:

Send mig din nuværende ansøgning og cv i en besked her i Word-format, så tager jeg et kig på det i næste uge, hvis jeg ikke når det før. 

jeg kan ikke vedhæfte wordformat her på siden.. så enten skal du sende en pb med mailadresse eller også kan jeg sende screenshots :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2022

Sprit25

Wampires skriver:

Men hvem ville passe dine børn når de er syge? eller ved lukkedage i vuggestuen???

eller når du er syg???

Jeg har aldrig sagt det skulle være 10-14 og jeg ved udmærket godt at drømmen jeg havde som ung om et hus aldrig kan realiseres...

men den drøm kan jeg godt klare at opgive for mine børns skyld...

jeg har haft arbejde hvor jeg afleverede sønnike i VS fredag morgen kl. 8 og først så ham igen lørdag aften kl 17.. det endte med at han spurgte sin far hvor bor mor henne for hun er her jo aldrig..

det gør jeg aldrig mere... mine børn skal opleve forældre der er tilstede og har overskud til at lave pjattelege helt til sengetid..

jeg står alene med 3 børn hver morgen fra kl. 6 til at vi går ud af døren k. 7.30.. 7.30 er hvis jeg virkelig non-stop er efter dem at de skal spise, den store skal stoppe med at lege og KUN gøre sig klar til at vi skal afsted.. derfor kan jeg ikke møde på en arbejdsplads kl. 7 1.5 times offentlig transport væk... sorry jeg kan ikke være flere steder på en gang..

og nej man bliver ikke forsømt hvis ens forældre kan rumme både job på 40 timer om ugen(og det bliver det hurtigt med transporten oveni tur/retur) og børnenes behov derudover.. men når man som jeg har været der og ved at det bare ikke fungerer hvorfor skal jeg så tvinge mine børn igennem det mareridt igen???

Men har du ikke en mand? 

Jo får at få flex skal du sygemeldes, men jeg frygter det ender der for dig alligevel. 

Anmeld Citér

18. juni 2022

kamikaze

Kære TS,

Jeg har en stilling hvor jeg ansætter andre. Det, der betyder mest for mig er først, hvorvidt ansøgeren er kvalificeret, og dernæst hvorvidt de er engageret. Jeg har brug for medarbejdere som er interesseret i at være en del af teamet og arbejde for vores mål 

I en ansøgning giver CV indblik i kvalifikationer, og cover letter i engagement. Det er vigtigt at cover letter er skrevet til jobbet. Hvis ikke, så er kandidaten nærmest automatisk ude. Det er positivt hvis cover letter viser din personlighed. Det fremstår ægte og engageret.

Held og lykke!

Anmeld Citér

18. juni 2022

Wampires

Sprit25 skriver:

Men har du ikke en mand? 

Jo får at få flex skal du sygemeldes, men jeg frygter det ender der for dig alligevel. 

Jo jeg har en mand men han er syg og kan ikke hjælpe særlig meget..

han kan ikke være alene med de 2 små da han pga sin sygdom ikke kan aflæse deres behov...

Anmeld Citér

18. juni 2022

Sprit25

Wampires skriver:

Jo jeg har en mand men han er syg og kan ikke hjælpe særlig meget..

han kan ikke være alene med de 2 små da han pga sin sygdom ikke kan aflæse deres behov...

Nu siger du, hvis jeg går over grænsen. Men har I overvejet lidt aflastning til jeres børn? 

Så kan du også få en pause

Anmeld Citér

18. juni 2022

Anonym

Sprit25 skriver:

Nu siger du, hvis jeg går over grænsen. Men har I overvejet lidt aflastning til jeres børn? 

Så kan du også få en pause

Det var faktisk ikke en helt dum idé. Det behøver ikke være kommunalt. Jeg ved der er grupper på Facebook for fx”reservebedste søges,” og lignende. Det kunne være det kunne være en mulighed og en hjælp. Måske også en god investering til jeres familie. Vi har biologiske bedsteforældre, men de bor begge hold relativt langt fra os. Vi har fået to reserve/bonusbedster til os/vores børn og det er GULD værd! Vi er sammen alle sammen, men jeg hygger også med dem alene nogle gange. Det er godt nok mennesker jeg har lært at kende via fritidsinteresser m.m. Men de er bare virkelig gode for os og vores børn.

Anmeld Citér

25. juni 2022

Wampires

Vil blot sige at jeg har fået arbejde..

udenom alt det med ansøgninger, gennem kommunens rekutteringspartner der havde fået mit c.v.

jeg skulle sende hende der manglede mit c.v. og sendte begge versioner jeg har- både den lange med år og firmaer og opgaver osv osv og det nye forkortede hvor der kun står hvad jeg kan...

jeg kom til samtale hvor hun ikke vidste om jeg ville sige ja og jeg allerede inden havde besluttet at sige ja hvis hun ville have mig..

så samtalen var mest omkring praktiske ting og at lidt fortalte om hvornår jeg kunne arbejde og skulle holde fri...

og så blev det lige hintet at de efter sommer genopslår den stilling jeg er vikar i da de mangler en fast og det er i mens jeg er der så nu måtte vi jo se om den ikke var besat allerede (med et glimt i øjet)..

jeg er lykkelig og skide bange og en masse andet på samme tid lige nu...

det var torsdag og jeg har stadig svært ved rigtig at forstå det hele...

timeløn som vikar er nogenlunde, jeg vil få et lille ekstra boost udover det jeg skal bruge på transporten... og så satser jeg på fast månedsløn efterfølgende med en lidt højere timesats da jeg faktisk godt kunne kræve en del mere end jeg får nu pga min uddannelse.. men jeg går ikke efter at blive rig på penge men erfaring hvis det ikke skulle lykkes at holde det som fast job bagefter...

Anmeld Citér

25. juni 2022

kamikaze

Wampires skriver:

Vil blot sige at jeg har fået arbejde..

udenom alt det med ansøgninger, gennem kommunens rekutteringspartner der havde fået mit c.v.

jeg skulle sende hende der manglede mit c.v. og sendte begge versioner jeg har- både den lange med år og firmaer og opgaver osv osv og det nye forkortede hvor der kun står hvad jeg kan...

jeg kom til samtale hvor hun ikke vidste om jeg ville sige ja og jeg allerede inden havde besluttet at sige ja hvis hun ville have mig..

så samtalen var mest omkring praktiske ting og at lidt fortalte om hvornår jeg kunne arbejde og skulle holde fri...

og så blev det lige hintet at de efter sommer genopslår den stilling jeg er vikar i da de mangler en fast og det er i mens jeg er der så nu måtte vi jo se om den ikke var besat allerede (med et glimt i øjet)..

jeg er lykkelig og skide bange og en masse andet på samme tid lige nu...

det var torsdag og jeg har stadig svært ved rigtig at forstå det hele...

timeløn som vikar er nogenlunde, jeg vil få et lille ekstra boost udover det jeg skal bruge på transporten... og så satser jeg på fast månedsløn efterfølgende med en lidt højere timesats da jeg faktisk godt kunne kræve en del mere end jeg får nu pga min uddannelse.. men jeg går ikke efter at blive rig på penge men erfaring hvis det ikke skulle lykkes at holde det som fast job bagefter...

Sikke en dejlig opdatering! Held og lykke!

Anmeld Citér

26. juni 2022

Wampires

kamikaze skriver:

Sikke en dejlig opdatering! Held og lykke!

mange tak :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.