Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Vil blot sige at jeg har fået arbejde..
udenom alt det med ansøgninger, gennem kommunens rekutteringspartner der havde fået mit c.v.
jeg skulle sende hende der manglede mit c.v. og sendte begge versioner jeg har- både den lange med år og firmaer og opgaver osv osv og det nye forkortede hvor der kun står hvad jeg kan...
jeg kom til samtale hvor hun ikke vidste om jeg ville sige ja og jeg allerede inden havde besluttet at sige ja hvis hun ville have mig..
så samtalen var mest omkring praktiske ting og at lidt fortalte om hvornår jeg kunne arbejde og skulle holde fri...
og så blev det lige hintet at de efter sommer genopslår den stilling jeg er vikar i da de mangler en fast og det er i mens jeg er der så nu måtte vi jo se om den ikke var besat allerede (med et glimt i øjet)..
jeg er lykkelig og skide bange og en masse andet på samme tid lige nu...
det var torsdag og jeg har stadig svært ved rigtig at forstå det hele...
timeløn som vikar er nogenlunde, jeg vil få et lille ekstra boost udover det jeg skal bruge på transporten... og så satser jeg på fast månedsløn efterfølgende med en lidt højere timesats da jeg faktisk godt kunne kræve en del mere end jeg får nu pga min uddannelse.. men jeg går ikke efter at blive rig på penge men erfaring hvis det ikke skulle lykkes at holde det som fast job bagefter...
Anmeld
Citér