Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mor11 skriver:
Som de andre siger, uden overhovedet at have set din ansøgning og CV, så kan jeg allerede sige at du gør en kæmpe fejl ved at tro du kan lave 1 ansøgning og 1 cv, der både henvender sig til jobs som køkkenmedarbejder og kontormus. Det er useriøst for virksomhederne og viser at du ikke er specielt interreseret i dem, specifikt.
Jeg laver heller ikke 1 der skal til alle..
jeg har en standardform der bruges og så rettes ansøgning til hvis der er noget specifikt der skiller sig ud i virksomhedens opslag..
jeg er nået dertil hvor jeg faktisk ikke rigtig orker at gøre en ekstra indsats når virksomhederne heller ikke gør.. det er så tydeligt at det er et standardskema de udfylder med alt muligt irrelevant information så de ting man faktisk har brug for at vide forsvinder i mængden...
Så dem hvor jeg kan se at de har gjort en indsats så gør jeg det også...
resten får standarderne..
C.v. har indtil nu være på 4 sider..
Nu kortet ned til 1 side som jeg føler beskriver alt det jeg kan opstillet i punktform...
Det er meget få virksomheder jeg har fået interesse i specifikt.. jeg søger rigtig meget fordi det skal jeg... ikke fordi jeg rent faktisk føler at det her arbejde vil jeg kunne varetage mere end 3 måneder førend jeg vil ryge ned med stress igen...
rigtig mange steder bruger jo også bare de der online formularer i dag hvor du faktisk slet ikke skriver noget om dig selv.. det er rent c.v. opstilling...
Anmeld
Citér