Hvor glad er du for dit job, og må det fylde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2022

B&J

Anonym skriver:

Hvilken uddannelse har du? Har faktisk overvejet at søge job i zizzi. Elsker deres tøj! 

Mange har ingen uddannelse, og jeg har en hg og udlært i en meny. Men hvis man brænder for det så lære man det hele. Og jeg har også fået tilbudt en chef stilling men ville ikke lige nu pga graviditet og nu en lille baby men senere der kan være jeg har lyst 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1- Er du glad for dit job? Ja i stor grad

2- Hvor meget fylder dit job? Det fylder 37 timer om ugen

3- Er du glad for din chef? Ja, hun gør det godt.

4- Stoler du på din chef? Det gør jeg.

5- Er du glad for dine kollegaer? Ja, ellers kunne jeg ikke have ro i maven når jeg går hjem.

6- Stoler du på dine kollegaer? Same as last.

7- Hvad er dit job/stilling? Jeg er pædagog på et specialbørnehjem for somatisk syge børn.

8- Er der noget, du heller ville arbejde med? Jeg drømmer om at arbejde med mennesker med massiv overvægt og få bevægelse og livsglæden tilbage. - eller også som pædagog på et mor/barn hjem. 

For snart mange år siden, arbejde jeg med det samme som dig, og shit man kommer til at knus elske de dejlige unger. 

Faktisk noget jeg godt kunne drømme om, at komme tilbage til, hvis der lige dukker en stilling op, i nærheden af mig ��

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Mange har ingen uddannelse, og jeg har en hg og udlært i en meny. Men hvis man brænder for det så lære man det hele. Og jeg har også fået tilbudt en chef stilling men ville ikke lige nu pga graviditet og nu en lille baby men senere der kan være jeg har lyst 

Ja så kunne det da være, at man bare skulle prøve og kaste sig ud i at sende en ansøgning. Det er ikke så længe siden, de havde en stilling slået op. 

Hvad er lønnen Ca i butik? 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

For snart mange år siden, arbejde jeg med det samme som dig, og shit man kommer til at knus elske de dejlige unger. 

Faktisk noget jeg godt kunne drømme om, at komme tilbage til, hvis der lige dukker en stilling op, i nærheden af mig ��

Hvor bor du henne af og hvad er din baggrund? Det er jo specialbørnehjem i hele landet.. 

Anmeld Citér

28. maj 2022

B&J

Anonym skriver:

Ja så kunne det da være, at man bare skulle prøve og kaste sig ud i at sende en ansøgning. Det er ikke så længe siden, de havde en stilling slået op. 

Det er så forskellige om man er udlært, er faring osv og hvor mange timer 

men tror næsten butiks livet er en af de dårligste stillet ang løn 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor bor du henne af og hvad er din baggrund? Det er jo specialbørnehjem i hele landet.. 

Midtjylland. Syntes ikke rigtig der er nogen spændene stillinger, at søge. Og er jo i bund og grund mega glad for vores bruger og mine kollegaer. Det er seriøst kun pga vores chef, jeg overvejer nyt job. ��

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er så forskellige om man er udlært, er faring osv og hvor mange timer 

men tror næsten butiks livet er en af de dårligste stillet ang løn 

Ja det er ikke sikkert, at det kan "betale" sig, at skifte til butik. Men det kunne være spændene, at prøve noget helt andet. 

Anmeld Citér

29. maj 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Prøv at bruge jobindex’ lønberegning. En butiksansat er ikke særligt godt lønnet, så det skal ikke være for lønnens og arbejdstidens skyld man skifter.

For mig er løn og penge sekundært, det er langt mere vigtigt at trives med det jeg laver. selvf skal jeg kunne overleve og har også en smertegrænse for hvad jeg kan “nøjes” med. Og ville da også elske at tjene boksen. Men der følger ofte mange krav og forventninger med en god løn, og har ikke overskud til at køre karriereræs.

Anmeld Citér

29. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Midtjylland. Syntes ikke rigtig der er nogen spændene stillinger, at søge. Og er jo i bund og grund mega glad for vores bruger og mine kollegaer. Det er seriøst kun pga vores chef, jeg overvejer nyt job. ��

Prøv at gå på din regions hjemmeside og tjek special sektoren ud, med hvad de har af institutioner i nærheden af dig i forhold til specialbørnehjemmene. 
Min arbejdsplads ligger i Nordjylland, men ikke længere nord på end én fra Randers vil kunne køre hertil på 45 min. 

Anmeld Citér

29. maj 2022

B&J

Anonym skriver:

Ja det er ikke sikkert, at det kan "betale" sig, at skifte til butik. Men det kunne være spændene, at prøve noget helt andet. 

Slet ikke ang løn men der er mere ind lønnen der trækker. Personalet, kunderne jamen bare helheden og man bliver bekræftet i at man er god til sit arbejde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.