Hvor glad er du for dit job, og må det fylde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1. Ja jeg kunne ikke forestille mig at lave noget andet i hvertfald

2. Det fylder jo selvfølgelig en del, da det er mange timer

3. Ja , de er udemærket, dog lidt konfliktsky og har travlt

4.Ja

5. Ja de fleste 

6. Nogle af dem

7. Pædagog

8. Nej, ville dog gerne arbejde et andet sted på sigt og ville gerne længere ned i tid

Dejligt du er glad for dit job. 

Jeg er også pædagog ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2022

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg er pædagog i en lille specialbørnehave og jeg kan ærligt sige ja til alt og mit job fylder intet - når jeg har fri har jeg fri. 
På et tidspunkt vil jeg gerne videreuddanne mig til familebehandler, men det er kun fordi jeg godt vil have back-up til andet arbejde? hvis jeg skulle blive træt af at arbejde med børn. Så lige nu ønsker jeg ikke andet. 

Dejligt du er glad for dit job. 

Jeg er også pædagog, elsker mine kollegaer og vores borger, hvilket også er derfor jeg ikke for længst, har fundet et andet job

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Mariadle skriver:

Hvis et arbejder fylder meget negativt både når man er på arbejde og i det private ville jeg få gjort noget ved det.
Jeg har tidligere været på arbejdspladser hvor arbejdsmiljøet og ledelsen var helt elendig. har taget mine kampe, selvfølgelig sammen med andre, for at forbedre det og når det ikke er blevet bedre har jeg søgt væk. Jeg vil ikke bruge længere tid på ting i mit liv der fylder negativt. 

Vi arbejder også på at gøre noget ved det. Vi har bla haft vores fagforening ude, for at forklare os, og vores chefer, hvordan de forskellige regler er, hvad der ikke hænger sammen pt osv. 

Vi har haft supervision, som blev afholdt af chefens veninde, og som endte med at handle om, hvordan vi som ansatte skulle ændre os, så vi kunne gøre det "bedre" for arbejdspladsen, og ikke hvordan vi som ansatte kunne få det bedre igen, og komme tilbage til et godt ståsted.

Chefen endte med at gå grædende fra mødet, og ikke komme tilbage... Vi må ikke nævne vores gamle chefs navn osv

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1- Er du glad for dit job? Meget! Selvfølgelig er der opgaver, jeg brænder mere for end andre, men sådan er det vel ved alle

2- Hvor meget fylder dit job? Alt, når jeg er på arbejde og minimalt, når jeg har fri. 

3- Er du glad for din chef? Jeg har ikke så meget med min chef at gøre, men generelt er hun en god chef. Jeg er dog vældig glad for min sous chef

4- Stoler du på din chef? Ja!

5- Er du glad for dine kollegaer? Ja! Jeg er meget glad for mine kolleger - de er den primære grund til lin arbejdsglæde

6- Stoler du på dine kollegaer? Ja, det gør jeg. Vi er nødt til at stole på hinanden for at få arbejdet til at glide.

7- Hvad er dit job/stilling? Jeg arbejder som HK’er i HR i en stor statslig styrelse. Vi er organiseret i et et jurist team og et administrativt team - jeg er i det administrative team

8- Er der noget, du heller ville arbejde med? Hmm…nej. Eneste anke er transporttiden. Bruger 45-60 min hver vej og kører stort set kun på motorvej

Dejligt du er glad for dit job ��

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

1. Ja 

2. 24/7 

3. Er min egen chef.

4 . Ja for det meste.

5. For det meste.

6.  Næsten hele tiden.

7.  Indehaver af et rengørings selskab. 

8. Nej - elsker at bestemme selv . Og kommer aldrig tilbage til at være alm lønmodtager .

Ja det må have sine fordele, at være selvstændig, og være egen chef����

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Chri9000 skriver:

1-  Er du glad for dit job? Nej egentlig ikke

2- Hvor meget fylder dit job? Alt

3- Er du glad for din chef? Nej

4- Stoler du på din chef? Nej

5- Er du glad for dine kollegaer? Ja

6- Stoler du på dine kollegaer? Ja

7- Hvad er dit job/stilling? Pædagogmedhjælper

8- Er der noget, du heller ville arbejde med? 
Min uddannelse som socialrådgiver 

Hvordan kan det være, at du arbejder, med noget helt andet, end det du er uddannet til? Og hvorfor bliver du?

Håber du får et job, du bliver glad for ��

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Mit arbejde fylder noget, da jeg i perioder arbejder forholdsvis mange timer. Men det fylder ikke alt og jeg checker som udgangspunkt ikke mail eller teams uden for arbejdstid. Men det er klart at det fylder væsentlig mere når det ikke går så godt. 

Ja, jeg stoler på og er glad for både mine kolleger og min chef.

Jeg arbejder som QA i en udviklingsafdeling. Jeg har aldrig på noget tid i mit liv vidst hvad jeg ville lave når jeg blev voksen og sådan er det stadig. Så det kommer an på om der byder sig noget mere spændende til. 

Fedt med et job, du er glad for, også selvom det til tider fylder ��

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Dutelidut skriver:

1: Ja

2: Som regel fylder det når jeg er på arbejde - og på den gode måde når jeg har fri - jeg kan godt lide at tale om mit arbejde og få nye ideer. Nogle gange kan der dog være sager, som fylder på den dårlige måde, og så kan det godt fylde alt for meget.

3: Ja

4: Ja, jeg stoler på, ledelsen gør deres bedste i nogle svære situationer. Jeg er ikke altid enig.

5: Ja

6: Ja

7: Folkeskolelærer

8: Nogle gange. Det er et hårdt job. Jeg gad godt arbejde med kulturformidling, fx gennem folkekirken. Men jeg tror ikke, jeg er færdig med at være lærer endnu. Måske om nogle år.

Kulturformidling kunne være et mega spændene job!!

Dejligt du er glad, for dit job��

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Lige pt er jeg på barsel men før det var jeg sygemeldt pga en diskusprolaps i natten.

jeg ELSKER som i ELSKER mit arbejde og jeg glæder mig så meget til januar når jeg skal tilbage, det fylder 70 % af mit liv og jeg har fantastiske kollegaer og chef og jeg føler mig heldig fordi jeg har så dejligt et arbejde og jeg arbejder i en tøjbutik Zizzi og vi har jordens skønneste kunder og jeg ved mange af dem savner mig og jeg savner dem jamen jeg kunne blive ved

Hvilken uddannelse har du? Har faktisk overvejet at søge job i zizzi. Elsker deres tøj! 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

1- Er du glad for dit job? Ja i stor grad

2- Hvor meget fylder dit job? Det fylder 37 timer om ugen

3- Er du glad for din chef? Ja, hun gør det godt.

4- Stoler du på din chef? Det gør jeg.

5- Er du glad for dine kollegaer? Ja, ellers kunne jeg ikke have ro i maven når jeg går hjem.

6- Stoler du på dine kollegaer? Same as last.

7- Hvad er dit job/stilling? Jeg er pædagog på et specialbørnehjem for somatisk syge børn.

8- Er der noget, du heller ville arbejde med? Jeg drømmer om at arbejde med mennesker med massiv overvægt og få bevægelse og livsglæden tilbage. - eller også som pædagog på et mor/barn hjem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.