Hvor glad er du for dit job, og må det fylde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Mit arbejde fylder noget, da jeg i perioder arbejder forholdsvis mange timer. Men det fylder ikke alt og jeg checker som udgangspunkt ikke mail eller teams uden for arbejdstid. Men det er klart at det fylder væsentlig mere når det ikke går så godt. 

Ja, jeg stoler på og er glad for både mine kolleger og min chef.

Jeg arbejder som QA i en udviklingsafdeling. Jeg har aldrig på noget tid i mit liv vidst hvad jeg ville lave når jeg blev voksen og sådan er det stadig. Så det kommer an på om der byder sig noget mere spændende til. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2022

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut
Anonym skriver:

Ja en lille hurtig rundsørgelse, omkring et emne, jeg længe har tænkt over. 

1- Er du glad for dit job?

2- Hvor meget fylder dit job?

3- Er du glad for din chef?

4- Stoler du på din chef?

5- Er du glad for dine kollegaer?

6- Stoler du på dine kollegaer?

7- Hvad er dit job/stilling?

8- Er der noget, du heller ville arbejde med?

Hilsen den nysgerrige, der elsker mine kollegaer, selve mit job og min uddandelse, men som har fået ny chef, der langsomt dræber vores ellers fantastiske arbejdsplads, og har fået mig selv og flere til at overveje at sige op.. 

1: Ja

2: Som regel fylder det når jeg er på arbejde - og på den gode måde når jeg har fri - jeg kan godt lide at tale om mit arbejde og få nye ideer. Nogle gange kan der dog være sager, som fylder på den dårlige måde, og så kan det godt fylde alt for meget.

3: Ja

4: Ja, jeg stoler på, ledelsen gør deres bedste i nogle svære situationer. Jeg er ikke altid enig.

5: Ja

6: Ja

7: Folkeskolelærer