Ville I italesætte dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
40 svar
72 synes godt om
9. maj 2022

Anonym trådstarter

Jeg er pædagog i en vuggestue. Min ene pædagog kollega er syg minimum én sygeperiode om måneden ….. senest tirsdag og onsdag i sidste uge og nu idag.

Vi andre løber og bliver længere og vi ender idag om at mundhugges om jeg må blive 15 min ekstra simpelthen pga børnegruppe har brug en en fast genkendelig voksen. ( en voksen fra bhv var sat på i min syge kollegas tid) 

men jeg er ved at blive idiot! Og jeg gider faktisk ikke stå og diskutere med en ellers vellidt kollega, pga hendes evindelige fravær. Vi er begge stressede over situationen idag og det er jo også bare pisse ærgerligt! 
men ville I (som jeg overvejer) italesætte min frustration overfor ledelsen eller bare afvente? Jeg startede 1. August og hun har været syg hver eneste måned siden….

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er pædagog i en vuggestue. Min ene pædagog kollega er syg minimum én sygeperiode om måneden ….. senest tirsdag og onsdag i sidste uge og nu idag.

Vi andre løber og bliver længere og vi ender idag om at mundhugges om jeg må blive 15 min ekstra simpelthen pga børnegruppe har brug en en fast genkendelig voksen. ( en voksen fra bhv var sat på i min syge kollegas tid) 

men jeg er ved at blive idiot! Og jeg gider faktisk ikke stå og diskutere med en ellers vellidt kollega, pga hendes evindelige fravær. Vi er begge stressede over situationen idag og det er jo også bare pisse ærgerligt! 
men ville I (som jeg overvejer) italesætte min frustration overfor ledelsen eller bare afvente? Jeg startede 1. August og hun har været syg hver eneste måned siden….

Ja det ville jeg. For det går jo tydeligvis udover dit helbred med det stress. Plus det at du skal blive længere hver gang. Hvad hvis du ikk har muligheden for det fordi du selv skal hente børn eller noget andet. 
Det er ikke okay. 

Anmeld Citér

9. maj 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja det ville jeg. For det går jo tydeligvis udover dit helbred med det stress. Plus det at du skal blive længere hver gang. Hvad hvis du ikk har muligheden for det fordi du selv skal hente børn eller noget andet. 
Det er ikke okay. 

Af flere grunde - men meget hende - har jeg 31 timers afspadsering siden nytår…. 
idag mødte jeg 8-15.30

mwn ledelsen ville have haft åbnerne havde ringer mig op og sagt jeg sku være 9.30-17!? WTF? Præcis, nej - jeg skulle hente mine egne… 

Anmeld Citér

9. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Af flere grunde - men meget hende - har jeg 31 timers afspadsering siden nytår…. 
idag mødte jeg 8-15.30

mwn ledelsen ville have haft åbnerne havde ringer mig op og sagt jeg sku være 9.30-17!? WTF? Præcis, nej - jeg skulle hente mine egne… 

Det er heller ikke i orden. Synes bestemt du skal gå til ledelsen. 

Anmeld Citér

9. maj 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er heller ikke i orden. Synes bestemt du skal gå til ledelsen. 

Hvordan ville du formulere det? 

Anmeld Citér

9. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hvordan ville du formulere det? 

Uh det ved jeg ikke. Tror jeg havde taget det som det kom. Men ihverfald bare udtrykt min utilfredshed på en pæn måde og gjort klart at det ikk er personligt mod vedkommende men at det er fordi det påvirker mig selv på det private i forhold til egne børn og familie pga stress

Anmeld Citér

9. maj 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Uh det ved jeg ikke. Tror jeg havde taget det som det kom. Men ihverfald bare udtrykt min utilfredshed på en pæn måde og gjort klart at det ikk er personligt mod vedkommende men at det er fordi det påvirker mig selv på det private i forhold til egne børn og familie pga stress

Ja…. God ide. Tak fordi du gav dig tid til at svare

Anmeld Citér

9. maj 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Mon det er pga menstruationssmerter?

Anmeld Citér

9. maj 2022

Anonym trådstarter

Forhåbentlig ikke to gange om måneden - og i flere dage. Og ellers kunne min kollega jo italesætte at det var problematiken? 

Anmeld Citér

9. maj 2022

My1234

Jeg ville aldrig gå til ledelsen og klage over en kollega. Jeg ville holde den på egen banehalvdel  og fokusere på egne arbejdsvilkår. Så må de selv konkludere resten  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.