Er han mon forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2022

Anonym

Kastanje skriver:

Må indrømme at jeg er overrasket over nogle svar.

Ja manden er et utro svin.

Men som kvinde skal man altså også have impulsstyring - dvs. styre sine følelser så man ikke dyrker videre på et crush i en gift mand! Det er kun fordi det er en ukendt kvinde, at man er ligeglad. Hvaf hvis man forelskede sig i sin søsters eller bedste venindes mand..? Er det også ok..? 

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det er ok at være utro! Det synes jeg også jeg tydeliggør i indlægget før dit. 

Men du kan jo ikke tage følelserne fra nogen. Og hvis han stadig bliver ved med at spøge - fx tjekke hendes stories på Facebook/instagram mv. så er de følelser vel gengældt og det kan ikke undgås at trådstarters følelser bliver "holdt ved lige," når hun oplever at han i virkeligheden stadig interesserer sig for hende. 

Jeg har prøvet det en gang, hvor det var en vendinde(ikke tæt) og det var absolut ikke sjovt. Men det var jo ikke hendes skyld. Nej vi taler ikke sammen mere og jeg synes bestemt ikke det var en rar situation at være i. Men jeg synes stadig det var min eksmand der var den største klaphat - han kunne have stoppet det, gjort det forbi inden eller hvad ved jeg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hello.

Jeg har haft en flirt kørende med en mand, som er gift og har børn. Vi har skrevet en del sammen, kysset og vi tænder tydeligvis på hinanden. Han siger, at hvis han ikke havde haft børn, så ville han gerne have givet os en chance. Men at han ikke vil have, at hans børn skal ende som skilsmissebørn. Vi har brudt kontakten ift. at skrive sammen, (men ser stadig hinanden på afstand, da vi går i samme fitnesscenter), dels fordi jeg fik for mange følelser i det, men også fordi han ikk ville fortsætte med at gøre det mod sin kone.

Men jeg kan se, at han bliver ved med at tjekke mine stories, jeg ligger ud på instagram. Han tjekker dem ud dagligt, og nogle gange flere gange om dagen. Selvom vi ikke følger hinanden derinde - så han skal ind og søge efter mig, hver gang han er inde og kigge.

Hvorfor gør han mon det? Har han mon flere følelser for mig end han lige ligger op til? 

Hilsen den forvirrede.... 

Det er kun for spændingens skyld han kigger. Han har sagt det aldrig bliver Jer.
Bloker ham , så han ikke “spøger” i dit liv mere. Og træn på et andet tidspunkt. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Hvad hvis det er omvendt - altså kvinden der utro? Har manden hun er utro med så broder-loyalitet? 

Og hvordan vil du forhindre følelser? Jeg er med på at utroskab absolut ikke er i orden og man børn overveje nøje om man vil opgive sit ægteskab for en anden mand/kvinde i stedet for at "spille på to heste." 

I det her tilfælde lyder det jo til at manden er ligeså meget med i det her og også lægger op til flirt. Hvordan kan det så bliver trådstarters ansvar? Hun er uskyldig - hun har fået følelser for en mand - han er tilfældigvis gift, men han lader jo ikke til at lade sig begrænse af sit ægteskab. Er det i orden? - NEJ, men det er altså ikke andre end hans skyld, i min verden. 

Om den single part er mand eller kvinde gælder det samme - man RØR IKKE VED EN ANDEN MAND/KVINDES PARTNER!! 
det er fuldstændig no go! 
så snart den single part opdager det skal han/hun stoppe det. 

så jo det er TS skyld lige så meget som hans - hun valgte at gå med på den på trods af sin viden. Det er lige så klamt. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det er ok at være utro! Det synes jeg også jeg tydeliggør i indlægget før dit. 

Men du kan jo ikke tage følelserne fra nogen. Og hvis han stadig bliver ved med at spøge - fx tjekke hendes stories på Facebook/instagram mv. så er de følelser vel gengældt og det kan ikke undgås at trådstarters følelser bliver "holdt ved lige," når hun oplever at han i virkeligheden stadig interesserer sig for hende. 

Jeg har prøvet det en gang, hvor det var en vendinde(ikke tæt) og det var absolut ikke sjovt. Men det var jo ikke hendes skyld. Nej vi taler ikke sammen mere og jeg synes bestemt ikke det var en rar situation at være i. Men jeg synes stadig det var min eksmand der var den største klaphat - han kunne have stoppet det, gjort det forbi inden eller hvad ved jeg. 

Bare fordi man ikke kan “tage følelserne fra nogen” eller selv bestemmer hvad man føler må man også godt bruge sit hovede og sin sunde fornuft. 

Min eks var sammen med sin veninde bag min ryg mens jeg var gravid med vores barn (og da han døde i uge 21). Hun vidste udemærket vi var sammen og hvad vi stod i. Hun er i mine øjne lige så ækel som han er. Ingen af de to vil blive tilgivet - selvom begge pointerede det var slut og det var bare et forbipasserende whatever.. 

Jeg brækker mig over den slags mennesker! BEGGE PARTER! 

Følelser mig i… 

Man kan fandme da godt bruge hovedet bare en smule - og have bare lidt ære og selvrespekt! Føj! Ækle ækle mennesker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.