Kastanje skriver:
Må indrømme at jeg er overrasket over nogle svar.
Ja manden er et utro svin.
Men som kvinde skal man altså også have impulsstyring - dvs. styre sine følelser så man ikke dyrker videre på et crush i en gift mand! Det er kun fordi det er en ukendt kvinde, at man er ligeglad. Hvaf hvis man forelskede sig i sin søsters eller bedste venindes mand..? Er det også ok..?
Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det er ok at være utro! Det synes jeg også jeg tydeliggør i indlægget før dit.
Men du kan jo ikke tage følelserne fra nogen. Og hvis han stadig bliver ved med at spøge - fx tjekke hendes stories på Facebook/instagram mv. så er de følelser vel gengældt og det kan ikke undgås at trådstarters følelser bliver "holdt ved lige," når hun oplever at han i virkeligheden stadig interesserer sig for hende.
Jeg har prøvet det en gang, hvor det var en vendinde(ikke tæt) og det var absolut ikke sjovt. Men det var jo ikke hendes skyld. Nej vi taler ikke sammen mere og jeg synes bestemt ikke det var en rar situation at være i. Men jeg synes stadig det var min eksmand der var den største klaphat - han kunne have stoppet det, gjort det forbi inden eller hvad ved jeg.
Anmeld
Citér