Er han mon forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.070 visninger
33 svar
53 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2022

Anonym trådstarter

Hello.

Jeg har haft en flirt kørende med en mand, som er gift og har børn. Vi har skrevet en del sammen, kysset og vi tænder tydeligvis på hinanden. Han siger, at hvis han ikke havde haft børn, så ville han gerne have givet os en chance. Men at han ikke vil have, at hans børn skal ende som skilsmissebørn. Vi har brudt kontakten ift. at skrive sammen, (men ser stadig hinanden på afstand, da vi går i samme fitnesscenter), dels fordi jeg fik for mange følelser i det, men også fordi han ikk ville fortsætte med at gøre det mod sin kone.

Men jeg kan se, at han bliver ved med at tjekke mine stories, jeg ligger ud på instagram. Han tjekker dem ud dagligt, og nogle gange flere gange om dagen. Selvom vi ikke følger hinanden derinde - så han skal ind og søge efter mig, hver gang han er inde og kigge.

Hvorfor gør han mon det? Har han mon flere følelser for mig end han lige ligger op til? 

Hilsen den forvirrede.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2022

Sprit25

Uanset hvad skal du overveje følgende: han er gift.

Anmeld Citér

28. april 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det tænker jeg ik han har. 

Til gengæld har han problemer med impulskontrol, når ik ka holde fingrene, fra andre kvinder, når han er både gift og har børn��

Og jeg tænker også hva er det du vil med en fyr som ham? Hva er det du ønsker at opnår med det forhold, som du ik ka dækket andre steder?

En ting er, at du jo er fri til at gøre som du vil, så i princippet, ka du med god samvittighed være sammen med ham, hvis du ellers er ligeglad med hans kone og børn!

Personlig ville jeg ik have noget med sådan en fyr at gøre. Tænker det er alt for bøvlet, og ka kun gå hen og blive endnu mere bøvlet, hvis hans bedre halvdel opdager det. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. april 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hello.

Jeg har haft en flirt kørende med en mand, som er gift og har børn. Vi har skrevet en del sammen, kysset og vi tænder tydeligvis på hinanden. Han siger, at hvis han ikke havde haft børn, så ville han gerne have givet os en chance. Men at han ikke vil have, at hans børn skal ende som skilsmissebørn. Vi har brudt kontakten ift. at skrive sammen, (men ser stadig hinanden på afstand, da vi går i samme fitnesscenter), dels fordi jeg fik for mange følelser i det, men også fordi han ikk ville fortsætte med at gøre det mod sin kone.

Men jeg kan se, at han bliver ved med at tjekke mine stories, jeg ligger ud på instagram. Han tjekker dem ud dagligt, og nogle gange flere gange om dagen. Selvom vi ikke følger hinanden derinde - så han skal ind og søge efter mig, hver gang han er inde og kigge.

Hvorfor gør han mon det? Har han mon flere følelser for mig end han lige ligger op til? 

Off topic: Hvordan kan man se, om andre tjekker ens stories/profil på Insta? 

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Med mænd kan man altid stole 100% på hvad de siger, så når han siger at han hellere vil have sin kone og børn, så kan du godt regne med at det er rigtigt

Anmeld Citér

29. april 2022

Mrs.

Han har meldt ærligt ud han vil sin kone og børn. 
Du derimod burde holde snitterne for dig selv! 
Så snart du blev bevidst om han har en kone skulle du have trukket dig. Man rør ikke en anden kvindes mand

Anmeld Citér

29. april 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor og meget mere skriver:

Off topic: Hvordan kan man se, om andre tjekker ens stories/profil på Insta? 

Hvis man trykker på sin story kan man nede i venstre hjørne se et eksempel på hvem der har set den. Trykker man der kan man se alle der har set den.

Anmeld Citér

29. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hello.

Om han er forelsket i dig er der ingen udover ham der kan svare på. Men han har taget et valg og har sagt han vil blive hos sin kone og hans børn. Så det er i og for sig underordnet hvorvidt han er forelsket i dig eller ej. 
Han har muligvis nogle følelser for dig stadig siden han tjekker. Og savner måske spændingen i hans utroskab og det i havde. 
men han har valgt dig fra. Så bloker ham og kom videre i dit liv og find en single mand der vil dig. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Du skulle for start da du fik at vide at han er gift og har børn skulle du ha trukket dig. Kan ikke sætte mig ind i at man kan være uden samvittighed på den måde. 
og han er kæmpe nar at være sin kone utro. Den stakkel gå måske og tror at hun har det lykkeligste ægteskab, og lever faktisk på en løgn ligenu. Hvis han er en mand så fortæller han hende selv at han har været utro. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MamaGulloev skriver:

Hvis man trykker på sin story kan man nede i venstre hjørne se et eksempel på hvem der har set den. Trykker man der kan man se alle der har set den.

Overraskende. Viste jeg ikke. Kan man da også det med Facebook og alle andre steder?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.