Er han mon forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det er da ikke ts, der har gjort noget forkert her, det er ham. Og hvis I læser efter, så har de jo netop afbrudt kontakten, inden det udviklere sig til mere end kys og skiverier. (ikke at det ikke er slemt nok). 

Ts, jeg er sikker på, at han synes, du er interessant og fantasier om jer, siden han bliver ved med at kigge på din insta. Han valgte sin familie til og det respekterede du. Det er ham der leger med ilden her. 

Jeg ville nok begynde at træne på andre tidspunkter, så I ikke ser hinanden i fitnesscentret og ellers ignorere ham på some. Det er andet er bare at trække det i langdrag og mindes, hvad der ikke skal være. Hold dig væk fra ham. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2022

AnoMor

Love Angel skriver:

Årh på den måde.

så har jeg misforstået. Troede at når du søger på personen og gå ind i personens side, så kan den anden person se hvem der har søgt og gået ind på vedkommende side.

Nåh. Nej nej. Det er kun stories man kan se hvem der har tjekket ud. Det andet havde ellers også været smart

Anmeld Citér

29. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Nåh. Nej nej. Det er kun stories man kan se hvem der har tjekket ud. Det andet havde ellers også været smart

Nårh okay. Tusind tak for dine svar. Så bliv jeg så klog

Anmeld Citér

29. april 2022

AnoMor

Love Angel skriver:

Nårh okay. Tusind tak for dine svar. Så bliv jeg så klog

Det var da så lidt

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Fy faen.

Anmeld Citér

29. april 2022

Mrs.

Sprit25 skriver:

Det er på ingen måde TS skyld at han vælger at stikke tungen ned i en anden. Ganske som TS heller ikke skal blokerer ham. Det er ene og alene hans ansvar. 

Man kan kun "stjæle" et individ, der vil stjæles

Han er et svin at være utro - utroskab er ikke ok og kan ALDRIG retfærdiggøres! 
MEN! 
En kvinde der ved at manden er gift og alligevel flirter, kysser på ham mm. Er lige så ækel. 
det hedder søster-loyalitet. Det gør man bare ikke! 
snitterne væk fra en anden kvindes mand - det er simpel respekt for andre mennesker. 

og at skrive “stjæle”.. han er ikke en genstand hun kan fratage konen. Og han kan ikke vælge om han vil “stjæles”. Han er et svin fordi han er utro - men en kvinde der vel vidende der sidder en kone der hjemme med børnene alligevel stikker tungen i halsen på manden, er ikke et hak bedre! 

Anmeld Citér

29. april 2022

AnoMor

Sprit25 skriver:

Det er på ingen måde TS skyld at han vælger at stikke tungen ned i en anden. Ganske som TS heller ikke skal blokerer ham. Det er ene og alene hans ansvar. 

Man kan kun "stjæle" et individ, der vil stjæles

Jeg er helt enig. Den eneste grund til jeg siger hun skal blokerer ham er så hun kan komme videre. For han har jo valgt hende fra. Så der dumt at hun bliver hængende. Også er der bare nemmere at komme videre når hun ikk kan tjekke ham hele tiden 

Anmeld Citér

29. april 2022

Sprit25

Mrs. skriver:

MEN! 
En kvinde der ved at manden er gift og alligevel flirter, kysser på ham mm. Er lige så ækel. 
snitterne væk fra en anden kvindes mand - det er simpel respekt for andre mennesker. 

og at skrive “stjæle”.. han er ikke en genstand hun kan fratage konen. Og han kan ikke vælge om han vil “stjæles”. Han er et svin fordi han er utro - men en kvinde der vel vidende der sidder en kone der hjemme med børnene alligevel stikker tungen i halsen på manden, er ikke et hak bedre! 

Nej hun kan netop ikke fratage ham konen. Det vælger han selv. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Mrs. skriver:

MEN! 

Hvad hvis det er omvendt - altså kvinden der utro? Har manden hun er utro med så broder-loyalitet? 

Og hvordan vil du forhindre følelser? Jeg er med på at utroskab absolut ikke er i orden og man børn overveje nøje om man vil opgive sit ægteskab for en anden mand/kvinde i stedet for at "spille på to heste." 

I det her tilfælde lyder det jo til at manden er ligeså meget med i det her og også lægger op til flirt. Hvordan kan det så bliver trådstarters ansvar? Hun er uskyldig - hun har fået følelser for en mand - han er tilfældigvis gift, men han lader jo ikke til at lade sig begrænse af sit ægteskab. Er det i orden? - NEJ, men det er altså ikke andre end hans skyld, i min verden. 

Anmeld Citér

29. april 2022

Kastanje

Må indrømme at jeg er overrasket over nogle svar.

Ja manden er et utro svin.

Men som kvinde skal man altså også have impulsstyring - dvs. styre sine følelser så man ikke dyrker videre på et crush i en gift mand! Det er kun fordi det er en ukendt kvinde, at man er ligeglad. Hvaf hvis man forelskede sig i sin søsters eller bedste venindes mand..? Er det også ok..? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.