Er han mon forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Gider du overhovedet have en mand der har været hans kone utro?

Hvad tror du han gør mod dig, når du ikke er spændende mere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2022

AnoMor

Love Angel skriver:

Overraskende. Viste jeg ikke. Kan man da også det med Facebook og alle andre steder?

Ja på facebook er det det samme. Der kan man også se hvem der har tjekket ens storys. Og ligeledes på Snapchat

Anmeld Citér

29. april 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hvordan ville du se hans børn i øjnene, når du fandt sammen med deres far på dén måde?

Man må gerne blive skilt og forelske sig i en ny. Men have en affære og ødelægge sin familie er noget andet. 

Desuden er en nyskilt far ikke en særlig god kæreste. Det tager tid, før man har fundet sig til rette i en situation med delebørn. 

Slet ham og kom videre.

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Hello.

Jeg har haft en flirt kørende med en mand, som er gift og har børn. Vi har skrevet en del sammen, kysset og vi tænder tydeligvis på hinanden. Han siger, at hvis han ikke havde haft børn, så ville han gerne have givet os en chance. Men at han ikke vil have, at hans børn skal ende som skilsmissebørn. Vi har brudt kontakten ift. at skrive sammen, (men ser stadig hinanden på afstand, da vi går i samme fitnesscenter), dels fordi jeg fik for mange følelser i det, men også fordi han ikk ville fortsætte med at gøre det mod sin kone.

Men jeg kan se, at han bliver ved med at tjekke mine stories, jeg ligger ud på instagram. Han tjekker dem ud dagligt, og nogle gange flere gange om dagen. Selvom vi ikke følger hinanden derinde - så han skal ind og søge efter mig, hver gang han er inde og kigge.

Hvorfor gør han mon det? Har han mon flere følelser for mig end han lige ligger op til? 

Hilsen den forvirrede.... 

Jeg synes han selv har svaret dig på det spøgmålet om han er Forelsket i dig eller ej ved at meddele at han vil sin kone og børn og med mindre du gerne vil være med til at ødelægge et ægteskab og gør hans børn til skilsmisse børn så stopper du den affære du har gang i nu hvilken du allerede burde have gjort da du fandt ud af han var gift og havde børn!!!!

Anmeld Citér

29. april 2022

Baby.mamma

Det tænker jeg ikke, han har, nej. Ud og find en, som virkelig vil dig.

Anmeld Citér

29. april 2022

Baby.mamma

Love Angel skriver:

Overraskende. Viste jeg ikke. Kan man da også det med Facebook og alle andre steder?

Ja

Anmeld Citér

29. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Ja på facebook er det det samme. Der kan man også se hvem der har tjekket ens storys. Og ligeledes på Snapchat

Altså ligeså snart man søger på navnet og man gå ind i personens side?

Anmeld Citér

29. april 2022

AnoMor

Love Angel skriver:

Altså ligeså snart man søger på navnet og man gå ind i personens side?

Nej nej. Hvis du deler en story på din facebook. Så åbner du den selv og nede i venstre hjørne kan du så se hvor mange der har set den og trykker du der. Så kan du se hvem. 

i snap chat er det det samme. Nede i venstre hjørne er der et øje. Den kan man trykke på og se hvem der har set den 

Anmeld Citér

29. april 2022

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg synes han selv har svaret dig på det spøgmålet om han er Forelsket i dig eller ej ved at meddele at han vil sin kone og børn og med mindre du gerne vil være med til at ødelægge et ægteskab og gør hans børn til skilsmisse børn så stopper du den affære du har gang i nu hvilken du allerede burde have gjort da du fandt ud af han var gift og havde børn!!!!

Det er på ingen måde TS skyld at han vælger at stikke tungen ned i en anden. Ganske som TS heller ikke skal blokerer ham. Det er ene og alene hans ansvar. 

Man kan kun "stjæle" et individ, der vil stjæles

Anmeld Citér

29. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Nej nej. Hvis du deler en story på din facebook. Så åbner du den selv og nede i venstre hjørne kan du så se hvor mange der har set den og trykker du der. Så kan du se hvem. 

i snap chat er det det samme. Nede i venstre hjørne er der et øje. Den kan man trykke på og se hvem der har set den 

Årh på den måde.

så har jeg misforstået. Troede at når du søger på personen og gå ind i personens side, så kan den anden person se hvem der har søgt og gået ind på vedkommende side.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.