Anonym skriver:
Det synes de fleste jo ikke, de lytter først når ting går mainstream. Jeg har råbt om økonomisk kollaps med mine lungers fulde kraft de sidste 3 år. Er glad for du kan se de er utroværdige, havde du samme holdning med deres skræmmekampagner under ronaen? Eller var de der troværdige. Økonomien kommer til at kollapse, det har jeg vidst længe.
Hvis man råber og råber, uden at nogen vil høre hvad man siger - så kan det skyldes, at det man siger, at noget forvrøvlet sludder. Når end verdensbillede går stik imod kollektiv bedre vidende, kan man med fordel overveje, om kæden er hoppet af for én. Det samme gælder hvis den eneste opbakning man kan få, er fra andre knaldhatte og ulødige kilder/kanaler.
Selvfølgelig er der teoretisk en mulighed for, at “jorden er flad”, og at du er den eneste, som ser lyset. Men chancen er større for, at du skal have hjælpe og støtte til at indse, at du har tvangstanker og vrangforestillinger. Det er ike rart - hverken for dig eller for dem du potentielt skader på din vej, såsom fx trådstarter her.
If you can’t spot the crazy person on the bus, it might be you!
Anmeld
Citér