Morgenmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2022

Kastanje

Ristet rugbrød med mager ost eller havregryn eller youghurt med granola.

+ altid en grapefrugt først - sund og fylder i maven.

weekenden : røræg, nogle gange bacon. Brød fra bager eller hjemmebag. + syltetøj/ pålægschokolade eller ost

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2022

Mrs.

Tip! skriver:

Har en smoothie blender.. 

lige pt består den af 1/2 banan, 1/2 avokado, en håndfuld frisk spinat, mælk, 1 tsk honning og 1/3 tsk vaniljesukker. 
Den kan også bestå af bær, skyr og mælk.  

Kunne være vi skulle ud i og prøve det som tilbehør eller mellemmåltid  lyder lækkert!

Anmeld Citér

23. februar 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg spiser ikke selv morgenmad (spiser efter 8:16 princippet som et led i vægttab).

Men mine børn får som regl havregryn med enten mælk eller yoghurt, eller rugbrød alt efter hvad de har mest lyst til. Nogle gange får de blødkogte æg, men det er ikke ofte de gider vente på det. Maden skal helst stå klar 5 minutter efter de er vågnet.

Anmeld Citér

23. februar 2022

Soonmom

Hverdag: min mand og jeg spiser ikke morgenmad.

Ungerne får havregryn, med cornflakes og mælk, bagefter lidt yoghurt eller skyr.

I weekenden får vi rundstykker med pålæg

Anmeld Citér

23. februar 2022

Kastanje

Hverdag: min mand og jeg spiser ikke morgenmad.

Ungerne får havregryn, med cornflakes og mælk, bagefter lidt yoghurt eller skyr.

I weekenden får vi rundstykker med pålæg

Nysgerrig … hvordan kan man arbejde på tom mave. Jeg ved en del gør det, men personligt ville jeg aldrig kunne det. Jeg er ved st spise min arm af sult kl 11.30

Anmeld Citér

23. februar 2022

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

I hverdagen spiser vi havregryn med mælk og enten toppet med rosiner eller müsli. Skal det være lidt specielt spiser vi yoghurt med havregryn på. 

I weekenden spiser vi det samme som i hverdagen, med undtagelse af de dage hvor vi får morgenbrød, men det ikke hver weekend. 

jeg synes det er super hyggeligt med sådan en tråd her, så vi kan inspirere hinanden lidt

Anmeld Citér

23. februar 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Til hverdag spiser barnet en bolle og min kone spiser noget yoghurt med mysli og frugt. Jeg selv kan først spise morgenmad efter et timer så det er en bolle med ost hvis jeg er på kontoret eller havregryn med rosiner hjemme.

I weekenden er det hjemmebagte boller med ost, marmalade osv.

Anmeld Citér

23. februar 2022

Tip!

Mrs. skriver:

Kunne være vi skulle ud i og prøve det som tilbehør eller mellemmåltid  lyder lækkert!

Vi elsker det hvert fald og det er en nem måde at få et skud grønt på.

Anmeld Citér

23. februar 2022

Mrs.

Tip! skriver:

Vi elsker det hvert fald og det er en nem måde at få et skud grønt på.

Lige præcis  

Og man kan jo have det hele klar og smide i blenderen egentlig. Tror jeg vil handle lidt ind i morgen og prøve det til morgenmaden som lidt ekstra, og se hvad min søn siger til det.

Anmeld Citér

23. februar 2022

Tip!

Mrs. skriver:

Lige præcis  

Og man kan jo have det hele klar og smide i blenderen egentlig. Tror jeg vil handle lidt ind i morgen og prøve det til morgenmaden som lidt ekstra, og se hvad min søn siger til det.

Jeg ville prøve at servere på et senere tidspunkt af dagen første gang, hvis ikke din søn er til nye smage en tidlig morgen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.