Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Betina88

Vi ska' shoppe om lørdagen for at slappe af .. Det trænger vi sådan til efter det der er sket af to dage ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

wamse

Jeg skal flytte i vores nye lejlighed på lørdag  Glæder mig så meget til børnene og jeg er flyttet helt, og vi kan få noget mere ro i vores liv

Anmeld

28. oktober 2009

FrkT

Jamen fredag står den på hygge med kæresten, et smut til Silkeborg og Vild med dans på tv om aftenen 

Lørdag har jeg en morgenvagt, og når jeg så har fri kommer min lillesøster. Vi skal så ud og handle lidt ind til god aftensmad, og så skal vi hygge med god mad, sladder, sludder, den nye Harry Potter film på dvd (som ikke er udkommet endnu, og som Jens og jeg ikke har set - godt lillesøster har forbindelser ). Og så skal vi selvfølgelig også se en enkelt eller to gamle danske film. Det er noget min søster og jeg har gjort rigtig meget sammen siden vi var små bebser, så det glæder jeg mig til!

Hun bliver her så til søndag, hvor jeg så skal køre hende hjem, og resten af søndag hedder kvalitetstid med kæresten, tøjvask og måske lidt rengøring.

Anmeld

28. oktober 2009

JonTri

Hmm fredag skal jeg på arbejde kl 23... Lørdag og søndag skal jeg møde på arbejde fra 19-07 begge dage, så her står den KUN på arbejde....

Anmeld

28. oktober 2009

Sees

Åh, jeg skal laaaaangt væk hjemmefra i weekenden.
Emil skal passes hos sin moster, og så drager jeg og en veninde mod KBH, hvor den står på hygge fredag, med et smut i tivoli, og sådan, og lørdag skal vi shoppe lidt, og så i Parken til det arrangement der hedder "Sensation White - Wicked Wonderland".
Rigtig fedt musik, for en som mig, som har danset i 15år - Både trænet(prof) selv, men har også været træner.
Puha .. 15år, så kan jeg da godt forstå min knæ, de skaber sig !

Anmeld

28. oktober 2009

qp

Skal i biffen og se Michael Jacksons "This is it".... derudover har jeg inviteret en veninde på lækre røde bøffer og viiiiiiiiiiiiin viiiiiiiiiiiin og atter viiiiiiiiiiin

Anmeld

29. oktober 2009

Vingummien

wamse skriver:

Jeg skal flytte i vores nye lejlighed på lørdag  Glæder mig så meget til børnene og jeg er flyttet helt, og vi kan få noget mere ro i vores liv

Ej hvor dejligt at høre

Anmeld

29. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Gik på weekend i går aftes kl 22, så den står på træning i motions center nu her og så hente knægten i dp.

I morgen fredag kommer den gamle mødregruppe her til os, da vi ikke har set hinanden siden maj... Så der bliver han også hentet tidligt...

Lørdag skal vi over at lege med fætter victor fra jan. '08 og hans lillesøster ann-sophie fra maj '09.

Søndag skal vi vist bare slappe af hjemme.....

Anmeld

29. oktober 2009

lotte32

Vi skal hygge med hinanden, måske en tur i byen fredag og lørdag skal vi i skoven efter brænde, så vi kan holde varmen i vinter, og søndag skal vi til tvillinge-dåb  så stille og rolig weekend her

Anmeld

29. oktober 2009

Diana...

wamse skriver:

Hvor er det godt at høre, så håber jeg i får lidt ro, for det fortjener i.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.