Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

hvad skal han ha?

Jamen Fredag skal vi evt. til fødselsdag middag hjemme ved mine forældre for at fejer min søster fylder de 27år og sidste år uden barn... (har endnu ikke helt besluttede os for om vi tager med eller ej)

Lørdag og søndag er det bare afslapning, og ingen ting, hehe men hvis vi havde haft råd var jeg da lige kommet til randers og gået i regnskoven med jer...

Troede faktisk i havde årskort dertil, kunne ellers have været hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Vingummien

sarahb skriver:

ja allerede.. det går ALT for stærkt...
i weekenden er det for vores familier og så den 8 er det for vores venner og veninder. 32 styks bliver vi weeee....

Hold da op, han får fødselsdag for alle pengene. ej kan slet ikke forstå at han er et år hehe

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Hvor skal i i sommerhus? I kan  da kigge forbi et hurtigt smut hvis det er

Vi skal i sommerhus ved Fjellerup... Nærmere St. Sjørup Strand...

Ja vi kan helt sikkert godt finde ud af noget.. Vi har godt nok vores hund med... Han er en stor vildbasse...

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Vi skal i sommerhus ved Fjellerup... Nærmere St. Sjørup Strand...

Ja vi kan helt sikkert godt finde ud af noget.. Vi har godt nok vores hund med... Han er en stor vildbasse...

Oki, super dejlig strand derude, hvor lækkert og snyd

Bare han ikke bider hehe

Anmeld

28. oktober 2009

sarahb

suanne85 skriver:

Hold da op, han får fødselsdag for alle pengene. ej kan slet ikke forstå at han er et år hehe

ja det må man sige, men vores venner og veninder er en kæmpe del af vores liv og ja også isaac´s så vi synes der skulle være noget for dem også. og jeg har fødselsdag d16 nov. så vi holder det sammen her d.8
så er det klaret.. ja næste år bliver godt nok heller ikk så stort som i år

Anmeld

28. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Troede faktisk i havde årskort dertil, kunne ellers have været hyggeligt

nej desværre ikke, vi har valgt at vente til næste år, for så får vi mere gavn af det i længer tid, håber bare de har samme "tilbud" næste år....

men vi må altså også snart finde ud af noget

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

sarahb skriver:

ja det må man sige, men vores venner og veninder er en kæmpe del af vores liv og ja også isaac´s så vi synes der skulle være noget for dem også. og jeg har fødselsdag d16 nov. så vi holder det sammen her d.8
så er det klaret.. ja næste år bliver godt nok heller ikk så stort som i år

Holder i det så på dansk maner? eller laver i lidt mere ud af det?

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki, super dejlig strand derude, hvor lækkert og snyd

Bare han ikke bider hehe

Han bider ikke... Han er bare glad for at se mennesker, og siger "hej" på en vild måde.. Vi går til træning med ham, og bliver ved med det til han ikke er i "puberteten" længere og er mere dæmpet...

Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted... Vi tager afsted Torsdag til Søndag...

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

nej desværre ikke, vi har valgt at vente til næste år, for så får vi mere gavn af det i længer tid, håber bare de har samme "tilbud" næste år....

men vi må altså også snart finde ud af noget

Ja det syntes jeg egentlig også hehe. Men i kan da komme søndag hvis det er? Behøves jo ikke tage i regnskoven. Vi kan også snuse i centret tror nok de har åben der.

Hvis tiden self er der

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Han bider ikke... Han er bare glad for at se mennesker, og siger "hej" på en vild måde.. Vi går til træning med ham, og bliver ved med det til han ikke er i "puberteten" længere og er mere dæmpet...

Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted... Vi tager afsted Torsdag til Søndag...

Er det ikke dejligr med en teenager i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.