Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
41 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Vingummien

Hvad skal i forskellige lave i weekenden?

Vi skal slappe af, fredag skal mig og kæresten ud i store centret og hygge i mens knægten er i vuggestue, og have købt hans julegave som er sat ned til halv pris lige nu så er med at skynde sig at købe den så, havde den været sat ned havde han ikke fået den

Lørdag skal vi bare slappe af og sove længe hvis knægten gider.

Søndag skal kæresten med min bror til den anden ende af jylland og fiske så der regner jeg med at hive knægten med i regnskoven og kigge på dyr, det elsker han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Vi skal slappe af, fredag skal mig og kæresten ud i store centret og hygge i mens knægten er i vuggestue, og have købt hans julegave som er sat ned til halv pris lige nu så er med at skynde sig at købe den så, havde den været sat ned havde han ikke fået den

Søndag skal kæresten med min bror til den anden ende af jylland og fiske så der regner jeg med at hive knægten med i regnskoven og kigge på dyr, det elsker han

Vi skal til den sidste fødselsdag på Lørdag og så er den stressede måned overstået...

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Vi skal til den sidste fødselsdag på Lørdag og så er den stressede måned overstået...

Det var da også på tide

Anmeld

28. oktober 2009

sarahb

isaac har fødselsdag søndag så vi skal holde fødselsdage lørdag og søndag og næste weekend også... såååå hyggeligt.. så blir han sgu allerede 1 år VILDT!

Anmeld

28. oktober 2009

Lone Jakobsen

vi skal ind og hente vores ene bil ved mekanikeren på fredag...lørdag tror jeg vi skal hygge lidt da vi kun har den yngste hjemme...og søndag skal vi til barnedåb ved min venindes søn.

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Det var da også på tide

Ja det bliver lækkert... Næste weekend tager vi i sommerhus.. Køre lige igennem Randers...

Weekenden efter skal vi til fødselsdag i Løkken... Så vi er næsten færdig med fødselsdage...

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

sarahb skriver:

isaac har fødselsdag søndag så vi skal holde fødselsdage lørdag og søndag og næste weekend også... såååå hyggeligt.. så blir han sgu allerede 1 år VILDT!

allerede. Det er da vildt, syntes da ikke det er længe siden han var lille bitte altså

Anmeld

28. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

hvad skal han ha?

Jamen Fredag skal vi evt. til fødselsdag middag hjemme ved mine forældre for at fejer min søster fylder de 27år og sidste år uden barn... (har endnu ikke helt besluttede os for om vi tager med eller ej)

Lørdag og søndag er det bare afslapning, og ingen ting, hehe men hvis vi havde haft råd var jeg da lige kommet til randers og gået i regnskoven med jer...

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Ja det bliver lækkert... Næste weekend tager vi i sommerhus.. Køre lige igennem Randers...

Weekenden efter skal vi til fødselsdag i Løkken... Så vi er næsten færdig med fødselsdage...

Hvor skal i i sommerhus? I kan  da kigge forbi et hurtigt smut hvis det er

Anmeld

28. oktober 2009

sarahb

suanne85 skriver:

allerede. Det er da vildt, syntes da ikke det er længe siden han var lille bitte altså

ja allerede.. det går ALT for stærkt...
i weekenden er det for vores familier og så den 8 er det for vores venner og veninder. 32 styks bliver vi weeee....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.