Weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

sarahb

suanne85 skriver:

Holder i det så på dansk maner? eller laver i lidt mere ud af det?

altså det er en søndag vi holder det kl.14 men boller, kakao , sodavand, kager og hygge.. Men så med masser af pynt balloner osv. så det bliver bare en Rigtig Børne hygge føselsdag i et lokale vi har leje.. Så rigtig hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Ja det syntes jeg egentlig også hehe. Men i kan da komme søndag hvis det er? Behøves jo ikke tage i regnskoven. Vi kan også snuse i centret tror nok de har åben der.

Hvis tiden self er der

vi kan da lige skrive nærmer om det over sms...?

Anmeld

28. oktober 2009

Tina2

Fredag aften står den vist bare på hygge her og "Vild med dans"... Thomas skal måske i biffen med sin kammerat.... Er vist også hans tur til at komme lidt ud, han knokler med arb og husombygning, og jeg har været til en del tøse tam-tam osv på det sidste, så nu er det hans tur:-)

Lørdag kl. 10 (så der skal han være klar ) skal vi i skoven med nogle venner, vi bli'r vist 14 ialt hvoraf de 8 er unger  Så det blir mega hygge og vejret lover GODT!

Søndag skal vi bare lave hus og hygge... Jeg skal et par timer med en veninde til kvinde-messe i hallen i løbet af dagen...

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Er det ikke dejligr med en teenager i huset

Det er så skønt...

Anmeld

28. oktober 2009

CarinaSB

Fredag skal vi bare hygge ..

Lørdag skal vi ordne hus da vi skal have overnatne gæster

Søndag skal vi holde barnedåb ..

Anmeld

28. oktober 2009

SaNiNa

Tja jeg ved det faktisk ikke, vi skal til svigerfar og svigermor og spise med manden og svigerfars band fredag.

men ved ikke om jeg tager med det kommer helt an på hvordan nicklas har fået det. ellers skal vi bare have en stille og rolig hygge weekend, med lidt tøj vaske, rengøring.

og måske tovet lørdag morgen

Anmeld

28. oktober 2009

6800

Fredag aften skal jeg til to halloween fester, først med mine elever og derefter med veninderne, Frank skal bare være helt alene hjemme med hans computer Lørdag skal vi til fødselsdag hos en kammerart...vi bliver 5 par, og vi er de eneste som IKKE er gravide det værste er, at de andre 4 allesammen er i 16. uge, så de kan rigtig sidde og sammenligne...

Anmeld

28. oktober 2009

Miamaja

Vi skal ogsaa til 2 halloween fester. forst er det halloween med legegruppen om lordag formiddag og alles familier, og saa tager vi ned i byen hvor der skal foregaa en masse om aftenen med vores naboer.

sondag skal vi ud paa togmuseum og kore lokomotiv hvis vi ikke er for flade

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

vi kan da lige skrive nærmer om det over sms...?

Ja, det kan vi da

Anmeld

28. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Fredag står den på spisning, bio og bytur med min søster, har været aftalt i 1 måned og har glædet mig helt vildt. Bliver godt at komme lidt ud blandt mennesker igen uden Benjamin, men kommer nok også til at ringe hjem mange gange for at høre hvordan det går (første gang Martin skal være alene med ham i så lang tid). Lørdag og søndag står den vist bare på afslapning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.