Det er aldrig på grund af mine børn jeg glæder mig til mandag, for mandag betyder 22 børn i et klasseværelse og en forventning om, at jeg rent faktisk også underviser
Og ja mine egne børn kan fylde og larme, men de når aldrig op på de 22 
Men jeg kan son sådan sagtens følge dig. Da mine børn var små fandt jeg en god balance, husker ikke weekenderne som andet end gode og nogle jeh virkelig glædede mig til. Nu er de blevet store og halvstore, og kan sagtens underholde sig selv, men det giver mig utrolig dårlig samvittighed, for jeg burde jo..... og oveni er der kommet alt de jegbskal huske de skal.
Jeg er stadig ikke fan af mandag (jeg elsker mit arbejde, men tænker min spidskompentence er at holde fri), men jeg er stor fan af tirsdag for der har jeg skemafri dag, og kan bruge den til at fordybe mig, bare stirre ud i luften, svinge støvsugeren, synge meget højt (og en del gange også holde møder mm.). Da vi var nedlukket de to gange blev jeg Line 4 år, fordi jeg ikke havde den tirsdag uden børn, og jeg sukkede efter den ene dag om ugen, også okay med vare hver 14. Dag hvor jeg kunne være Line som ikke var MOAR...
Så jo kan genkende det, ikke da børnene var små (må have haft super kræfter, for alle fridage var børnene hjemme før de gik i skole), men nu. Og jeg anser ellers mig selv som MOAR med mange store bogstaver ikke kun M, og jeg elsker den rolle mere end noget som helst andet i livet, men jeg har med tiden også fået behov for at være Line som ikke er MOAR bare lige en time eller to en gang imellem.
Anmeld
Citér