Uenig om vaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Man ved ingenting om langtidsbivirkningerne da vaccinerne ikke er testet på børn og de kun har været her i et år. Og statistikkerne viser netop at børn ikke rammes hårdt af corona. 
så ja jeg vil hellere risikerer at han får corona end en vaccine man ikke kender nok til. 

jeg har selv haft corona og er ikke vaccineret. Og har ærlig talt haft forkølelser der var værre. 

derudover falder vaccinens virkning til omkring 60% efter kun 90 dage og derefter får der stødt ned af. Så for mit giver det ingen mening at vaccinerer sunde og raske mennesker. Men derimod blive testet hver uge i stedet. 

Langtidsvirkninger? Vaccinen er ude af kroppen efter få dage. Derefter er det kun antistofferne tilbage.

Hvad skulle den skade? Gravide får den også uden risici, og børn får den i lavere dosis end voksne. Faktisk kun 1/3.

Derudover smitter man mere,hvis man ikke er vaccineret. Også børn. Og blot fordi at du har været heldig med dit coronaforløb, så er det desværre ikke givet hvem der slipper nådigt og hvem der ikke gør. Tænk på det.

Og god aften (!)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Langtidsvirkninger? Vaccinen er ude af kroppen efter få dage. Derefter er det kun antistofferne tilbage.

Hvad skulle den skade? Gravide får den også uden risici, og børn får den i lavere dosis end voksne. Faktisk kun 1/3.

Derudover smitter man mere,hvis man ikke er vaccineret. Også børn. Og blot fordi at du har været heldig med dit coronaforløb, så er det desværre ikke givet hvem der slipper nådigt og hvem der ikke gør. Tænk på det.

Og god aften (!)

Det er din mening. Min er en anden. 
jeg siger netop jeg ikke gider tage diskussionen. Og ingen skal fortælle mig hvad jeg skal gøre. For mig er det mest rigtigt ikke at vaccinerer. For dig er der vigtigt at gøre. Det er fortsat et frit valg. Respekter der eller scroll videre 

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det er din mening. Min er en anden. 
jeg siger netop jeg ikke gider tage diskussionen. Og ingen skal fortælle mig hvad jeg skal gøre. For mig er det mest rigtigt ikke at vaccinerer. For dig er der vigtigt at gøre. Det er fortsat et frit valg. Respekter der eller scroll videre 

Du er nødt til at forstå, at det ikke handler om at have en mening. Det jeg siger, er faktuelt.

Hvad du så gør med fakta, står dig frit for. Og jeg må komme med mit besyv, ligeså vel som du må starte en debat.

God jul

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Og det baserer du på hvad? Fakta og studier eller dine egne hjemmestrikkede holdninger? 

Det er i øvrigt ikke rigtigt at de fleste indlagte er vaccinerede, tværtimod. Tjek nyhederne og god aften  

Jo det er rigtigt. Brostrøm talte i hvert fald ikke sandt ved sidste pressemøde… PINLIGT! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. december 2021

Sprit25

Jeg bliver så ked af den her tråd. 

Jeg tror heller ikke vaccineret børn, booster og nedlukninger nødvendigvis er vejen ud af pandemien. Men at vi stopper egoismen og giver vaccinen til ulande, tredje lande osv, så de kan få knækket kurven. Imens er vi nødt til at teste os ud af det her. 

Derudover er jeg ked af tonen. Hvorfor kan vi ikke bare enes om at være uenig? Alle vil vel deres barn og Danmark det bedste? At det så sker på forskellige måder. 

Hele husstanden, dem der kan, er vaccineret herhjemme. Om det er det rigtige det ved jeg ikke endnu. Det vil historien fortælle mig. 

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Sprit25 skriver:

Jeg bliver så ked af den her tråd. 

Jeg tror heller ikke vaccineret børn, booster og nedlukninger nødvendigvis er vejen ud af pandemien. Men at vi stopper egoismen og giver vaccinen til ulande, tredje lande osv, så de kan få knækket kurven. Imens er vi nødt til at teste os ud af det her. 

Derudover er jeg ked af tonen. Hvorfor kan vi ikke bare enes om at være uenig? Alle vil vel deres barn og Danmark det bedste? At det så sker på forskellige måder. 

Hele husstanden, dem der kan, er vaccineret herhjemme. Om det er det rigtige det ved jeg ikke endnu. Det vil historien fortælle mig. 

Tonen er sÅ hård herinde og selvom det er en debatside er det som om der ikke er plads til at have forskellige holdninger eller meninger. 

Det er uanset om det handler om vaccine, samsovning, bryllup eller lignende. Så skal der altid gives spydige eller bedrevidende kommentarer med på vejen. 

Jeg synes det er en trist tendens, netop fordi jeg er sikker på at alle gør hvad de finder mest trygt og godt for dem selv og deres familier. 

Anmeld Citér

11. december 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Tonen er sÅ hård herinde og selvom det er en debatside er det som om der ikke er plads til at have forskellige holdninger eller meninger. 

Det er uanset om det handler om vaccine, samsovning, bryllup eller lignende. Så skal der altid gives spydige eller bedrevidende kommentarer med på vejen. 

Jeg synes det er en trist tendens, netop fordi jeg er sikker på at alle gør hvad de finder mest trygt og godt for dem selv og deres familier. 

Jeg har været herinde i 7 år. Shit min pige er 7  Nåh Anyways tonen har ændret sig  både her, i samfundet og medierne. Jeg tror de sidste to års pandemi, BLM, metoo har været hårde for verden. 2020 var hyggeligt. Vi ventede på vaccinerne. Nu venter vi bare. Ingen ved helt på hvad og det er fristende at lade vreden gå udover andre. Her burde vi istedet stå sammen. Da min datter blev vaccineret, var der hvertfald ikke en forældre, der gjorde det i ondskab. Men i bekymring for den verden vi har fået siden december 2019

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er nødt til at forstå, at det ikke handler om at have en mening. Det jeg siger, er faktuelt.

Hvad du så gør med fakta, står dig frit for. Og jeg må komme med mit besyv, ligeså vel som du må starte en debat.

God jul

Nej. Du er nødt til at forstå at vi lever i et frit valg og at man skal respekterer hinandens holdninger og meninger. 
længere er den ikk. 
Slut herfra 

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Nej. Du er nødt til at forstå at vi lever i et frit valg og at man skal respekterer hinandens holdninger og meninger. 
længere er den ikk. 
Slut herfra 

Godt du fik det ud. For det praktiserer du selv kan jeg høre.

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godt du fik det ud. For det praktiserer du selv kan jeg høre.

Det gør jeg nemlig. Jeg prøver ikke at belære andre om hvorfor de ikke skal vaccinerer deres børn. Ligesom du prøver at belære andre hvorfor de skal.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.