Uenig om vaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2021

Soonmom

MoarHvidovre skriver:

Det er muligt, men det er godt nok sørgeligt. Men fedt, at vi igen er lukket ned pga. det er børnene som bærer smitten

Åh gud, en naiv verden du lever I hvis du tror vi kan vaccinere os ud af Corona og det er da totalt idioti at vaccinerere børn med en vaccine som ikke er testet på børn (i starten gav vi i hvert fald den samme vaccine som de voksne får, blot i mindre doser, hvilket ikke er testet på børn, og den som er godkendt er igen hastegodkendt)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Soonmom skriver:

Åh gud, en naiv verden du lever I hvis du tror vi kan vaccinere os ud af Corona og det er da totalt idioti at vaccinerere børn med en vaccine som ikke er testet på børn (i starten gav vi i hvert fald den samme vaccine som de voksne får, blot i mindre doser, hvilket ikke er testet på børn, og den som er godkendt er igen hastegodkendt)

Øh, nej, jeg lever ikke i en naiv verden. Men det er da bare sådan tingene hænger sammen. God dag til dig

Anmeld Citér

10. december 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Boyz2 skriver:

Om du så vaccinerede hele Danmark eller hele verden så ville du ikke kunne stoppe en virus der muterer.

Det er ikke børnenes skyld, at samfundet er lukket ned, det er en politisk beslutning og det tror jeg også godt, du ved

Det er fordi, at smitten er så sindssyg høj i skolerne, at vi bla. lukker ned. Hvis det kun var voksne, så var børnene ikke sendt hjem. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Du vil ikke risikere eventuelle langtidsvirkninger af vaccinen, som der med al sandsynlighed ikke er, men du vil godt risikere slemme sygdomsforløb, hospitalsindlæggelse og evt. dødsfald af barnet eller nogen smittet af barnet, med den skyldfølelse barnet måske må gå med efterfølgende? 

Det er da en spøjs prioritering

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Du vil ikke risikere eventuelle langtidsvirkninger af vaccinen, som der med al sandsynlighed ikke er, men du vil godt risikere slemme sygdomsforløb, hospitalsindlæggelse og evt. dødsfald af barnet eller nogen smittet af barnet, med den skyldfølelse barnet måske må gå med efterfølgende? 

Du ved da ikke hvad langtidsvirkningen er! At du tror at der ikke er nogle, er da fint for dig

Det er en influenza. Normaltvis vaccinere man ikke børn, for influenza, da de meget sjældent får et slemt sygdomsforløb. 

Ta du bare dine vacciner, både 3. 4. Og 5.stik og lad dem være som vælger den fra. 

Og hvis de vacciner havde virket efter hensigten, så havde der jo ikke været så mange smittet i forhold til sidste år, hvor ingen var vaccineret. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Du ved da ikke hvad langtidsvirkningen er! At du tror at der ikke er nogle, er da fint for dig

Det er en influenza. Normaltvis vaccinere man ikke børn, for influenza, da de meget sjældent får et slemt sygdomsforløb. 

Ta du bare dine vacciner, både 3. 4. Og 5.stik og lad dem være som vælger den fra. 

Og hvis de vacciner havde virket efter hensigten, så havde der jo ikke været så mange smittet i forhold til sidste år, hvor ingen var vaccineret. 

Det er primært de uvaccinerede hvor sygdommen florerer lige nu og nej, det er ikke en almindelig influenza. Har du ikke undret dig over hvorfor de fleste fagfolk er trygge ved vaccinen, mens det er dem der ved mindst om emnet der kæmper imod? Hvad blev der af at stole på dem der ved noget om det?

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det er primært de uvaccinerede hvor sygdommen florerer lige nu og nej, det er ikke en almindelig influenza. Har du ikke undret dig over hvorfor de fleste fagfolk er trygge ved vaccinen, mens det er dem der ved mindst om emnet der kæmper imod? Hvad blev der af at stole på dem der ved noget om det?

De fleste af dem som er indlagt, er vaccineret 2.gange. 

Og jo, det er en influenza, jeg har selv haft det og størstedelen af min familie.

Jeg er med på at man selvfølgelig skal passe på syge, svage og gamle mennesker og de skal have vacciner, hvis det kan give en tryghed.

Men for mig at se er trygheden falsk, det ændre ikke på at de hverken bliver smittet eller syge. Og når man nu allerede snakker 4.stik og laver coronapasset om, så det kun glæder i 7mdr., så er det altså fordi at vaccinerne ikke virker efter hensigten. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

De fleste af dem som er indlagt, er vaccineret 2.gange. 

Og jo, det er en influenza, jeg har selv haft det og størstedelen af min familie.

Jeg er med på at man selvfølgelig skal passe på syge, svage og gamle mennesker og de skal have vacciner, hvis det kan give en tryghed.

Men for mig at se er trygheden falsk, det ændre ikke på at de hverken bliver smittet eller syge. Og når man nu allerede snakker 4.stik og laver coronapasset om, så det kun glæder i 7mdr., så er det altså fordi at vaccinerne ikke virker efter hensigten. 

Og det baserer du på hvad? Fakta og studier eller dine egne hjemmestrikkede holdninger? 

Det er i øvrigt ikke rigtigt at de fleste indlagte er vaccinerede, tværtimod. Tjek nyhederne og god aften  

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

Man ved ingenting om langtidsbivirkningerne da vaccinerne ikke er testet på børn og de kun har været her i et år. Og statistikkerne viser netop at børn ikke rammes hårdt af corona. 
så ja jeg vil hellere risikerer at han får corona end en vaccine man ikke kender nok til. 

jeg har selv haft corona og er ikke vaccineret. Og har ærlig talt haft forkølelser der var værre. 

derudover falder vaccinens virkning til omkring 60% efter kun 90 dage og derefter får der stødt ned af. Så for mit giver det ingen mening at vaccinerer sunde og raske mennesker. Men derimod blive testet hver uge i stedet. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Tystys14

MoarHvidovre skriver:

Så vidt jeg ved står det ingen steder, så du kan ikke gøre så meget andet end, at afbestille tiden. 

Men udover det, hvorfor er det så dig som skal bestemme om jeres fælles barn skal vaccineres. Din ex har vel også lov til, at have en holdning om jeres fælles barn og det kan vel lige så godt væres hans som bliver accepteret. 

Det er nemmere at gøre det om den ene vej end den anden. Ift. Vacciner SKAL begge parter være enige i min optik inden man putter noget ind i ens fælles barns krop. 

Hvis den ene ikke ønsker at vaccinere ens barn, så må den anden bare arbejde for af få overbevist den der modsætter sig. Man kan og skal ikke gøre det uden at have enighed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.