Læste lige indlægget igen, og du har jo ret. Min fejl. Da jeg havde gennemlæst tråden, var det mest det der trådte igennem i min bevidsthed, at de fleste passede på andre, og ikke selv var nervøse for at få det. Men reelt set kan vi jo ikke vide, hvad folk går igennem og hvad der gør dem utrygge. Derfor ville jeg helt klart respektere at folk er utrygge og netop vise at jeg og andre jeg kender gerne vil passe på. Jeg er ikke selv utryg overhoved eller bange, men jeg kan som sagt faktisk reelt set smitte børn, der kan blive meget syge. Jeg Kender også flere, der har mistet nogen de elsker til corona også nogen der ikke havde underliggende sygdomme eller var meget gamle. Jeg kender også flere der stadigvæk 1 år efter, de har haft corona stadig har bivirkninger. Til gengæld kender jeg ikke en eneste, der har haft bivirkninger af vaccinen. Men igen det er den virkelighed og verden jeg er i, og de erfaringer jeg har med mig. Så er der jo andre der har oplevet det modsatte. Det er den virkelighed der er derude, at vi hver især kommer med den vinkel på livet, som vi selv er en del af.
Anmeld
Citér