Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2022

Hab

Montero skriver:

Du kan ikke bruge 1 hcg blodprøve til noget. Du kan heller ikke se udvikling af Hcg på de hjemmetests. Er det ikke afhængigt af hvornår du tager dem og hvor meget urin er fortyndet. Jeg vil nok påstå at du kun kan se udvikling på Hcg hvis du tager en blodprøve mere. Hvorfor egentligt har du kun taget 1 blodprøve?

Har været igennem meget med en medicinsk abort I oktober sidste år. Så derfor tog jeg til lægen igår og fik foretaget en blodprøve som jo altså lå på 185 og jeg er i dag 3+6. Skal dog til lægen i morgen. Men ved ikk hvordan det går fordi det er jo så tidligt med at mine test er så tydeligt. Jeg kunne teste siden I mandags og ska først have mens på fredag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2022

Montero

Hab skriver:

Har været igennem meget med en medicinsk abort I oktober sidste år. Så derfor tog jeg til lægen igår og fik foretaget en blodprøve som jo altså lå på 185 og jeg er i dag 3+6. Skal dog til lægen i morgen. Men ved ikk hvordan det går fordi det er jo så tidligt med at mine test er så tydeligt. Jeg kunne teste siden I mandags og ska først have mens på fredag 

Hvis jeg var dig, vil jeg spørge lægen om en blodprøve mere, så kan du se om der er udvikling  

Anmeld Citér

4. februar 2022

Hab

Okay så kan man vidst ikk være i tvivl mere ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

4. februar 2022

Montero

Hab skriver:

Tillykke

Anmeld Citér

4. februar 2022

Hab

Tak til jer alle håber i alle står med sådan en test snart. Hva betyder 2-3? Betyder det at man er 2-3 uger henne?

Anmeld Citér

4. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Tak til jer alle håber i alle står med sådan en test snart. Hva betyder 2-3? Betyder det at man er 2-3 uger henne?

Det betyder 2-3 uger siden ægløsning. Ved ægløsning er man altid 2+0 også selvom det er længere siden man havde mens. 

Så du er mindst 4 uger henne, måske 5. 

Anmeld Citér

4. februar 2022

AnoAno

Tillykke til alle jer med positiv test

er der ikke en februar tråd

Anmeld Citér

4. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Mit hcg stiger, endda mere end det skal, men der er kun en sort plet (hedder det fosterhulen??) På scanningerne..

Anmeld Citér

4. februar 2022

Hab

Ønskebarn nr 2 skriver:

Mit hcg stiger, endda mere end det skal, men der er kun en sort plet (hedder det fosterhulen??) På scanningerne..

Tak, hvor lang er du?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.