Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2022

Montero

Ønskebarn nr 2 skriver:

Nu tester jeg positivt!

Eh hvor skønt!  Jeg håber du får nogle fine tal i morgen på din hcg Blødprøve

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2022

Montero

Hab skriver:

Er denne graviditet test positiv?

Det er efter medicinsk abort som jeg havde jeg oktober. Er kun 3+3 i dag men er den positiv? Stregen kom indenfor tid

Den er positiv, tillykke  en streg er en streg

Anmeld Citér

31. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Er denne graviditet test positiv?

Det er efter medicinsk abort som jeg havde jeg oktober. Er kun 3+3 i dag men er den positiv? Stregen kom indenfor tid

Den er positiv ja, ingen tvivl! 

Anmeld Citér

1. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Mit HCG er 498 idag. Så det er steget mere end det som minimum skulle. Dejligt! 

Så håber vi bare at den bliver siddende,og at den sidder rigtigt

Anmeld Citér

1. februar 2022

Hab

Hej lige fået taget blodprøve og den siger hcg tal på 185 IU/l er den ikk for højt når jeg kun er 3+5 i dag? Ska have min mens på fredag men tester helt positiv med tydelig streg allerede fra I går 

Anmeld Citér

1. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Hej lige fået taget blodprøve og den siger hcg tal på 185 IU/l er den ikk for højt når jeg kun er 3+5 i dag? Ska have min mens på fredag men tester helt positiv med tydelig streg allerede fra I går 

Du er ihvertfald gravid! 

Om det er højt, jo måske men det er knap så vigtigt lige nu. Skal du have taget ny blodprøve?

Højt tal kan betyde tvillinger, men et enkelt tal kan man ikke bruge til ret meget, du må vente og se. Nogen danner bare virkelig meget hcg. 

Tillykke du er gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. februar 2022

Hab

Ønskebarn nr 2 skriver:

Du er ihvertfald gravid! 

Om det er højt, jo måske men det er knap så vigtigt lige nu. Skal du have taget ny blodprøve?

Højt tal kan betyde tvillinger, men et enkelt tal kan man ikke bruge til ret meget, du må vente og se. Nogen danner bare virkelig meget hcg. 

Tillykke du er gravid

Ja det ved jeg godt, men er bare bange for at det vil ende galt. Har lige været igennem en medicinsk abort I oktober sidste år. Har også læst at det kan være en molar graviditet nej har ikk aftalt om andre blodprøver

Anmeld Citér

2. februar 2022

Hab

Er der overhovedet en udvikling i mine test? Det er graviditet test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Er der overhovedet en udvikling i mine test? Det er graviditet test

Du kan ikke ligge dem op ved siden af hinanden og sammenligne. Du skal tage et billede af hver test enkeltvis og inden for de 3 minutter som står på pakken. For når testen tørrer bliver den tydeligere og derfor er det svært at sammenligne. 

Er testene taget på samme tid at døgnet? 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Montero

Hab skriver:

Du kan ikke bruge 1 hcg blodprøve til noget. Du kan heller ikke se udvikling af Hcg på de hjemmetests. Er det ikke afhængigt af hvornår du tager dem og hvor meget urin er fortyndet. Jeg vil nok påstå at du kun kan se udvikling på Hcg hvis du tager en blodprøve mere. Hvorfor egentligt har du kun taget 1 blodprøve?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.