Anonym skriver:
Here we go med dømmende kommentarer 
Har du læst tråden? Hun har allerede spurgt ham om hans ændret adfærd og han kaldte hende paranoid i stedet for at svare på det.
Jeg ville også blive mistænksom hvis min mand pludselig begyndte at slå notifikationer fra når han kom hjem og opførte sig hemmelighedsfuld med sin telefon.
Bevis billeder er gode af have så man kan kigge det igennem mere end en gang samt smide det i hovedet på ham hvis han prøver at gaslighte en, når man konfronterer ham med det.
Jeg vil virkelig ikke være dømmende, men forundres egentlig lidt over behov for beviser som om det var en rettergang. Opdagede jeg at min mand var mig utro, så behøvede jeg da ikke kunne smide bevis i hovedet på ham - jeg havde jo opdaget det, og der var sådan set kun to udfald enten gik jeg fra ham pga tillidsbruddet eller også blev vi enige om, at vi to sammen skulle arbejde på at få mig til at stole på ham igen. Benægtede han, jamen så var valget da simpelt, jeg måtte gå for så kunne vi jo ikke samen arbejde på at få min tillid tilbage. Det behøver jeg da ikke bevise over for nogen....
I det hele taget tænker jeg ts og hendes kæreste har noget de skal arbejde med i deres forhold og de skal arbejde med det sammen. For ærligt jeg overvejer sådan ser aldrig om min mand har notifikationer på eller ej, aner det faktisk ikke. Jeg ved ikke en gang, hvor han lægger sin telefon
Han har masser af tid til at være mig utro, og i perioder er han da mere fraværende fysisk og mentalt end andre, men jeg har en måske naiv grundlæggende tillid til ham. Den tillid har ts ikke, det kan være begrundet eller ubegrundet uafhængigt, så skal der da arbejdes med den tillid til hinanden. Fx ikke bare sige: er du paranoid, men faktisk lytte til bekymringen og anerkende følelsen.
Nå jeg er nok bare naiv, og kan vlre jeg om 40 år opdager kone nummer 2 til begravelsen 
Anmeld
Citér