At snage på kæresten telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.711 visninger
37 svar
103 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg har en stærk mistanke til at min kæreste er mig utro. Han slår notifikationer fra når han er hjemme, ligger den med skærmen nedad og tager den med sig på toilettet... 

Når jeg spørger ind til det får jeg at vide at jeg bare er paranoid men det er ikke noget han altid har gjort. Jeg er virkelig fristet til at snage når han sover

Hvad ville I have gjort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym

Jeg havde helt sikkert kigget når han sover

Anmeld Citér

14. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Hvis du vitterligt tror din kæreste er dig utro, så ville jeg personligt skide på moral og retten til et privat liv.  Så havde jeg snaget for fuld skrue. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Soonmom

Hvordan ved du at han slår notifikationer fra når han er hjemme?

Jeg ville aldrig tænke over at min mand lagde telefonen omvendt og vi er begge typerne som kan finde på at tage telefonen med på toilettet

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Jeg havde også kigget i den når muligheden bød sig. Husk at tage billeder med din egen tlf hvis han efterfølgende sletter og benægter. Det gjorde min eks og jeg fik desværre ikke taget billeder af det eller læst færdigt inden jeg konfronterede ham, hvilket betød han slettede og efterfølgende ikke kunne huske hvad der blev skrevet om (jeg læste det fra iPad’en og han slettede fra sin tlf) 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Hvordan ved du at han slår notifikationer fra når han er hjemme?

Jeg ville aldrig tænke over at min mand lagde telefonen omvendt og vi er begge typerne som kan finde på at tage telefonen med på toilettet

Det med notifikationerne ved jeg fordi hans telefon ikke længere blinker når han modtager beskeder og opkald (jeg har testet det).

Jeg tror heller ikke at jeg som sådan ville have lagt mærke til at han ligger den med skærmen nedad og tager den med sig på toilettet hvis det ikke var fordi at hans opførsel har ændret sig... 

For eksempel i går da han gik ud i køkkenet kom han løbende tilbage for at hente sin telefon da det gik op for ham at han havde lagt den på sofaen ved siden af mig

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg havde også kigget i den når muligheden bød sig. Husk at tage billeder med din egen tlf hvis han efterfølgende sletter og benægter. Det gjorde min eks og jeg fik desværre ikke taget billeder af det eller læst færdigt inden jeg konfronterede ham, hvilket betød han slettede og efterfølgende ikke kunne huske hvad der blev skrevet om (jeg læste det fra iPad’en og han slettede fra sin tlf) 

Fik du så kigget i hans telefon på et senere tidspunkt eller blev han mere omhyggelig med at skjule beviserne?

Efter jeg spurgte min kæreste om det, virker han endnu mere påpasselig med at jeg ikke får fingrene i den...

Anmeld Citér

14. november 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Under normale omstændigheder vil jeg altid sige det er totalt no-go at kigge i partneres telefon. Jeg synes det er så grænseoverskridende og det chokerer mig til tider, ikke møntet på denne tråd, hvor mange som åbenbart synes det er helt fint.

Men i det her tilfælde forstår jeg det faktisk godt, da det lyder som om du HAR spurgt ind og han dertil opfører sig virkelig mærkeligt omkring telefonen. At han oven i købet kalder dig paranoid når du spørger - ja, det er jo heller noget særlig godt tegn

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Med de ting du skriver, så ville mine alarm klokker også ringe. Og jeg ville også komme til at kigge. Hvad nu hvis han har ændret kode? Ville du så konfrontere ham med det.

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Jeg ville nok slet ikke kunne lade være for at være ærlig. Men jeg ville være MEGET sikker før jeg snagede i hans telefon. 
Hvis de ting er det eneste der får dig til at tro at han er utro, så er grundlaget lidt tyndt? 
Og hvordan tror du han er utro? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.