Here we go med dømmende kommentarer 
Har du læst tråden? Hun har allerede spurgt ham om hans ændret adfærd og han kaldte hende paranoid i stedet for at svare på det.
Jeg ville også blive mistænksom hvis min mand pludselig begyndte at slå notifikationer fra når han kom hjem og opførte sig hemmelighedsfuld med sin telefon.
Bevis billeder er gode af have så man kan kigge det igennem mere end en gang samt smide det i hovedet på ham hvis han prøver at gaslighte en, når man konfronterer ham med det.
Men seriøst, en ting er at kigge i andres telefoner uden tilladelse, en anden er at bruger deres fingeraftryk når de sover, det er da simpelthen så langt ude som noget kan være.
Jeg har læst tråden, men for mig virker det altså ikke underligt at slå notifikation fra, det svarer lidt til at mobilen er på lydløs (det er min fx altid) om telefonen ligger den ene eller anden vej betyder vel heller ikke noget , nu hvor notifikationerne er slået fra? - At man tager sin telefon med sig kan der vel være mange årsager til? (Jeg gør det fx pt. af en årsag, men intet med utroskab at gøre)
Helt ærligt, så ville min mand da også svarer noget i den dur, men hvis jeg virkelig var bange for det, ville jeg da sige at vi var nødt til lige at sætte os stille og roligt ned og tage en snak om det, hvad er det der gør at jeg(/TS) pludselig bliver usikker, altså en seriøs voksen snak som ikke nødvendigvis skulle ende ud i at jeg skulle tjekke hans mobil, men bare en seriøst bekræftelse, tror de færreste kan lyve face to face i en seriøst samtale
Anmeld
Citér