At snage på kæresten telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2021

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg tror ikke at jeg vil sige noget til ham om det igen uden konkrete beviser. Hvis koden er ændret så tror jeg at jeg kan få den åbnet med hans fingeraftryk da han sover meget tungt

Ej vel ?

Men ang der med notifikationer, kan han jo bare have slået det fra i al almindelighed  

Altså jeg ville spørge inden jeg begyndte og snage.

Og til den bruger der skrev man skulle huske at tage billeder for beviser.

Det fatter jeg hat af. Hvis man finder noget, hvem skal man så bevise noget overfor? Så ved man det jo og han ved det også, så er den vel ikke længere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym

Soonmom skriver:

Ej vel ?

Men ang der med notifikationer, kan han jo bare have slået det fra i al almindelighed  

Altså jeg ville spørge inden jeg begyndte og snage.

Og til den bruger der skrev man skulle huske at tage billeder for beviser.

Det fatter jeg hat af. Hvis man finder noget, hvem skal man så bevise noget overfor? Så ved man det jo og han ved det også, så er den vel ikke længere

Here we go med dømmende kommentarer

Har du læst tråden? Hun har allerede spurgt ham om hans ændret adfærd og han kaldte hende paranoid i stedet for at svare på det.

Jeg ville også blive mistænksom hvis min mand pludselig begyndte at slå notifikationer fra når han kom hjem og opførte sig hemmelighedsfuld med sin telefon.

Bevis billeder er gode af have så man kan kigge det igennem mere end en gang samt smide det i hovedet på ham hvis han prøver at gaslighte en, når man konfronterer ham med det. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Har du fået kigget? 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Stort kram til dig Jeg havde kigget i hans telefon.

Anmeld Citér

14. november 2021

Soonmom

Here we go med dømmende kommentarer

Har du læst tråden? Hun har allerede spurgt ham om hans ændret adfærd og han kaldte hende paranoid i stedet for at svare på det.

Jeg ville også blive mistænksom hvis min mand pludselig begyndte at slå notifikationer fra når han kom hjem og opførte sig hemmelighedsfuld med sin telefon.

Bevis billeder er gode af have så man kan kigge det igennem mere end en gang samt smide det i hovedet på ham hvis han prøver at gaslighte en, når man konfronterer ham med det. 

Men seriøst, en ting er at kigge i andres telefoner uden tilladelse, en anden er at bruger deres fingeraftryk når de sover, det er da simpelthen så langt ude som noget kan være.

Jeg har læst tråden, men for mig virker det altså ikke underligt at slå notifikation fra, det svarer lidt til at mobilen er på lydløs (det er min fx altid) om telefonen ligger den ene eller anden vej betyder vel heller ikke noget , nu hvor notifikationerne er slået fra? - At man tager sin telefon med sig kan der vel være mange årsager til? (Jeg gør det fx pt. af en årsag, men intet med utroskab at gøre)

Helt ærligt, så ville min mand da også svarer noget i den dur, men hvis jeg virkelig var bange for det, ville jeg da sige at vi var nødt til lige at sætte os stille og roligt ned og tage en snak om det, hvad er det der gør at jeg(/TS) pludselig bliver usikker, altså en seriøs voksen snak som ikke nødvendigvis skulle ende ud i at jeg skulle tjekke hans mobil, men bare en seriøst bekræftelse, tror de færreste kan lyve face to face i en seriøst samtale

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor synes du at grundlaget for min mistanke er tyndt? Jeg synes selv at det er åbenlyst at han skjuler noget for mig ellers ville hans opførsel vel ikke pludselig ændre sig på den måde. 

Jeg ved ikke hvad han render og laver bag min ryg men det finder jeg vel snart ud af...

Jeg er også meget hemmelig omkring min telefon, og har den også med på toilettet, og når jeg forlader et rum, og jeg er altså ikke min kæreste utro. 
Hvis du virkelig ikke kan få noget ud af ham, og din mavefornemmelse virkelig fortæller dig at der er noget galt, så gør hvad du skal gøre, men det er et stort tillidsbrud, 

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym

Men seriøst, en ting er at kigge i andres telefoner uden tilladelse, en anden er at bruger deres fingeraftryk når de sover, det er da simpelthen så langt ude som noget kan være.

Jeg har læst tråden, men for mig virker det altså ikke underligt at slå notifikation fra, det svarer lidt til at mobilen er på lydløs (det er min fx altid) om telefonen ligger den ene eller anden vej betyder vel heller ikke noget , nu hvor notifikationerne er slået fra? - At man tager sin telefon med sig kan der vel være mange årsager til? (Jeg gør det fx pt. af en årsag, men intet med utroskab at gøre)

Helt ærligt, så ville min mand da også svarer noget i den dur, men hvis jeg virkelig var bange for det, ville jeg da sige at vi var nødt til lige at sætte os stille og roligt ned og tage en snak om det, hvad er det der gør at jeg(/TS) pludselig bliver usikker, altså en seriøs voksen snak som ikke nødvendigvis skulle ende ud i at jeg skulle tjekke hans mobil, men bare en seriøst bekræftelse, tror de færreste kan lyve face to face i en seriøst samtale

Om man indtaster en anden persons kode eller bruger deres fingeraftryk går vel ud på et.

Jeg ville personligt også blive mistænksom, hvis min mand pludselig begyndte at opføre sig anderledes med sin telefon, da det jo er et klassisk tegn på utroskab.

Ud fra hvad jeg kan læse har TS allerede prøvet at tage en snak med ham om det, hvilket der ikke kom noget ud af, så hun kan ikke rigtig gøre så meget andet end at kigge i hans telefon, hvis hun vil kende sandheden.

Det er naivt at tro, at ens partner ikke kan lyve en op i ansigtet under en seriøs samtale, for hvis der er noget utro svin er gode til, så er det at lyve. 

Anmeld Citér

15. november 2021

Kir

Jeg er enig i at hans opførsel er mistænkelig. Men jeg synes det er ret grænseoverskridende at kigge hans telefon igennem, særlig ved at bruge hans fingeraftryk når han sover. Det tager det ligesom til et nyt niveau   Alternativt kunne du næste gang han glemmer telefonen, så tage den og kigge på den. Hvis han så panikker eller bliver vred, så må han jo forklare hvorfor han reagerer sådan.

Men jeg tænker, at hvis du ikke stoler på ham, så er han vel ikke værd at være sammen med? Hvis du er så sikker på at han er utro at du vil kigge i hans telefon uden hans vidende, hvorfor behøver du så beviser?

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym

Jeg er enig i at hans opførsel er mistænkelig. Men jeg synes det er ret grænseoverskridende at kigge hans telefon igennem, særlig ved at bruge hans fingeraftryk når han sover. Det tager det ligesom til et nyt niveau   Alternativt kunne du næste gang han glemmer telefonen, så tage den og kigge på den. Hvis han så panikker eller bliver vred, så må han jo forklare hvorfor han reagerer sådan.

Men jeg tænker, at hvis du ikke stoler på ham, så er han vel ikke værd at være sammen med? Hvis du er så sikker på at han er utro at du vil kigge i hans telefon uden hans vidende, hvorfor behøver du så beviser?

Det er nemmere at tage en beslutning om at gå fra en man elsker hvis man har beviser..

Men at han ikke vil lade hende kigge hans telefon igennem siger også en del

Anmeld Citér

15. november 2021

Soonmom

Anonym skriver:

Det er nemmere at tage en beslutning om at gå fra en man elsker hvis man har beviser..

Men at han ikke vil lade hende kigge hans telefon igennem siger også en del

Hvorfor siger det noget ?

Ens telefon er personlig, jeg ville faktisk også blive sur og skuffet hvis min partner krævede at kigge i min telefon. Ikke at jeg har noget som helst at skjule

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.