At snage på kæresten telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2021

B&J

Hvorfor ikke vær ærlig over for ham og sig hvis han ikke skjuler nåede må han jo side ved siden af mens du kigger i hans mobil så du ved du kan stole på ham når du har alle dine bange anelser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym trådstarter

Med de ting du skriver, så ville mine alarm klokker også ringe. Og jeg ville også komme til at kigge. Hvad nu hvis han har ændret kode? Ville du så konfrontere ham med det.

Jeg tror ikke at jeg vil sige noget til ham om det igen uden konkrete beviser. Hvis koden er ændret så tror jeg at jeg kan få den åbnet med hans fingeraftryk da han sover meget tungt

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg ville nok slet ikke kunne lade være for at være ærlig. Men jeg ville være MEGET sikker før jeg snagede i hans telefon. 
Hvis de ting er det eneste der får dig til at tro at han er utro, så er grundlaget lidt tyndt? 
Og hvordan tror du han er utro? 

Hvorfor synes du at grundlaget for min mistanke er tyndt? Jeg synes selv at det er åbenlyst at han skjuler noget for mig ellers ville hans opførsel vel ikke pludselig ændre sig på den måde. 

Jeg ved ikke hvad han render og laver bag min ryg men det finder jeg vel snart ud af...

Anmeld Citér

14. november 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Du kan evt. prøve at spørge, om du må kigge i den for at få lidt ro.. Hvis han så siger nej/taler udenom og du ikke får lov, ja så ville jeg bestemt kigge, når jeg havde muligheden.. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Unicorn1

Dog vil jeg sige, at det altså også kan have noget at gøre med en julegave til dig.. Hvis det er en stor overraskelse, og du ikke må se, hvad han har bestilt eller noget.. Eller han planlægger at fri.. 

Bare for at sige,at det ikke nødvendigvis betyder utroskab

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Dog vil jeg sige, at det altså også kan have noget at gøre med en julegave til dig.. Hvis det er en stor overraskelse, og du ikke må se, hvad han har bestilt eller noget.. Eller han planlægger at fri.. 

Bare for at sige,at det ikke nødvendigvis betyder utroskab

Det har stået på i et par måneder så tror desværre ikke at det er noget positivt han prøver at skjule for mig

Anmeld Citér

14. november 2021

Unicorn1

Anonym skriver:

Det har stået på i et par måneder så tror desværre ikke at det er noget positivt han prøver at skjule for mig

Men så er det vel bare at spørge, om du ikke må kigge, så du kan få lidt ro .. Hvis han ikke skjuler noget, så vil han vise dig sin telefon

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en stærk mistanke til at min kæreste er mig utro. Han slår notifikationer fra når han er hjemme, ligger den med skærmen nedad og tager den med sig på toilettet... 

Når jeg spørger ind til det får jeg at vide at jeg bare er paranoid men det er ikke noget han altid har gjort. Jeg er virkelig fristet til at snage når han sover

Hvad ville I have gjort? 

Stol på din mavefornemmelse, den tager sjældent fejl. 

privatliv min bare… har han gang i noget bag din ryg, har du krav på at finde ud af det. Snage, tjekke gøre hvad der skal til, for at få ro i maven. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Du kan evt. prøve at spørge, om du må kigge i den for at få lidt ro.. Hvis han så siger nej/taler udenom og du ikke får lov, ja så ville jeg bestemt kigge, når jeg havde muligheden.. 

Det har jeg faktisk spurgt ham om men så var det at han kaldte mig paranoid og fik mig til at føle at jeg var gal på den... men min mavefornemmelse siger noget andet. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Stol på din mavefornemmelse. Jeg har prøvet nøjagtig det samme, og der var noget..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.