Jeg kan godt følge dig...bliver også helt overrasket rigtig tit...det samme når jeg ser en mødregruppe og de sidder der med tykke maver eller deres små børn og virker som om verden ikke handler om andet end de små unger....men men men men, så tænker jeg lige tilbage, tilbage på dengang jeg gerne ville have nummer et, to eller tre og der var jeg altså også fokuseret og måske lidt hys-griner- men hvor er det heldigt kvinder har den der trang til at få børn så vi kan formere os. Endvidere så tror jeg det kan lide lidt mere vildt på skrift, end det jo nok er irl. Herinde kan vi bare holde fuldstændig fokus lige påp et område, i en tråd eller flere.
Jeg ved ikke hvor langt jeg var gået med den første...men alts¨å, jeg gik så langt at blive insimineret med donorsæd som 21 årig og når jeg tænker på det nu, så synes jeg ærligtalt det var et lidt voldsomt valg, men dengang ville vi bare have det barn. Jeg havde som nok også valgt adoption bare for at få barnet....to valg jeg ikke havde taget nu, men nu har jeg jo også de børn jeg skal have, så...
Men altså...ja, kvinder bliver da tit helt hysse over overfokuserede på det med at få børn og have børn....utroligt at mændene kan holde til det op til og det første år med et lillebarn...
Og så er man jo lige vilde med at få børn om det er det 1 eller det 5. hvis man ønsker sig 4 børn og kun får to, så er det jo en sorg at miste drømmen om de to børn.
Knus Eva...som også led af skruk-sindsygen..
Anmeld