desperat efter at få et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.380 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg får myrekryb når jeg læser hvor desperate nogle kvinder er efter at få et barn eller flere børn. Det gælder især de kvinder der ikke har fundet nogen mand endnu men bare er desperate for at få et barn. Hvis jeg var en mand ville desperationen frastøde mig for hos nogle virker det virkelig som det har taget overhånd. Kvinder der eksempelvis har to i forvejen hvorfor er de så desperate for at få et mere? Jeg forstår det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Ansemusen

Nu ved jeg ikke hvem du er, men ud fra dit indlæg virker du godt nok ikke videre empatisk! Hvad skal sådan et indlæg gøre godt for? Det kan jo ikke andet end at såre kvinder, som i forvejen ligger ned fordi deres drøm om et barn ikke går i opfyldelse! Nogle har måske forsøgt i årevis uden held og frygter at de ALDRIG bliver mødre! Det er for de fleste af os LET og lige til at forstå, hvorfor disse kvinder er ulykkelige, desperate og opgivende! Jeg kan kun sige, at jeg har virkelig ondt af dem, og at jeg ville have det præcis som dem, hvis det var mig der kæmpede en evindelig kamp for at få børn

Husk på, at det faktisk er et instinkt som sidder dybt i de fleste kvinder, altså noget man ikke selv er særlig meget herre over! Du må da også selv føle at du er en smule på afveje, siden du vælger at være anonym i stedet for at stå fast ved at det er din holdning! Det synes jeg egentlig er ganske fejt! Jeg plejer ikke at hidse mig sådan op over hvad folk skriver, men dette indlæg gør mig virkelig harm og ked af det på de omtalte kvinders vegne!

Anmeld

28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Nu ved jeg ikke hvem du er, men ud fra dit indlæg virker du godt nok ikke videre empatisk! Hvad skal sådan et indlæg gøre godt for? Det kan jo ikke andet end at såre kvinder, som i forvejen ligger ned fordi deres drøm om et barn ikke går i opfyldelse! Nogle har måske forsøgt i årevis uden held og frygter at de ALDRIG bliver mødre! Det er for de fleste af os LET og lige til at forstå, hvorfor disse kvinder er ulykkelige, desperate og opgivende! Jeg kan kun sige, at jeg har virkelig ondt af dem, og at jeg ville have det præcis som dem, hvis det var mig der kæmpede en evindelig kamp for at få børn

Husk på, at det faktisk er et instinkt som sidder dybt i de fleste kvinder, altså noget man ikke selv er særlig meget herre over! Du må da også selv føle at du er en smule på afveje, siden du vælger at være anonym i stedet for at stå fast ved at det er din holdning! Det synes jeg egentlig er ganske fejt! Jeg plejer ikke at hidse mig sådan op over hvad folk skriver, men dette indlæg gør mig virkelig harm og ked af det på de omtalte kvinders vegne!

Undskyld hvis jeg sårer dine følelser med min tråd det er søreme ikke min mening. Jeg kom til at læse en tråd med en der nærmest ville dø hvis hun ikke fik et barn og det blev jeg lidt inspireret af. Jeg fik det faktisk ret dårligt af at læse den tråd og derfor oprettede jeg den her tråd for at høre hvad gør kvinder SÅ desperate. Tillykke med din graviditet håber alt flasker sig godt for dig

Anmeld

28. oktober 2009

Ansemusen

Den sårede ikke mig som sådan. Men det gør mig vred at folk skal køre på andre som i forvejen har det dårligt! Kan bare ikke se en grund til dit indlæg. Ja nogle kvinder er meget desperate, og det er jo fordi instinktet betyder så meget og fordi ønsket om et barn er så brændende! Jeg ville ikke selv dø hvis ikke jeg kunne få børn, men jeg ville være dybt ulykkelig og ... ja desperat!

Anmeld

28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Den sårede ikke mig som sådan. Men det gør mig vred at folk skal køre på andre som i forvejen har det dårligt! Kan bare ikke se en grund til dit indlæg. Ja nogle kvinder er meget desperate, og det er jo fordi instinktet betyder så meget og fordi ønsket om et barn er så brændende! Jeg ville ikke selv dø hvis ikke jeg kunne få børn, men jeg ville være dybt ulykkelig og ... ja desperat!

Måske jeg bare ikke kan forstå det at man blir så desperat? det er ik for at støde dig el andre. Hvis du ik vil diskutere emnet så er det i orden. Fortsat go aften til dig -smiler

Anmeld

28. oktober 2009

Ansemusen

For mig er der som sådan bare ikke rigtig noget at diskutere, og ejg kan heller ikke forklare på andres vegne. Måske nogle barnløse kvinder har lyst til at give deres besyv med, så vi kan lære noget af dem omkring hvordan de tænkr og føler!

(Synes det er lidt ubehageligt ikke at vide hvem du er, aner jo ikke om jeg kender dig og vi har skrevet sammen før, men hvis du står ved din holdning, kan du jo sagtens have navn på. Tror også det ville gøre folk lidt mere mildt indstillet)!

DU må også have en rigtig god aften! Eller nat, hehe, jeg skal til at i seng nu!

Anmeld

28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

For mig er der som sådan bare ikke rigtig noget at diskutere, og ejg kan heller ikke forklare på andres vegne. Måske nogle barnløse kvinder har lyst til at give deres besyv med, så vi kan lære noget af dem omkring hvordan de tænkr og føler!

(Synes det er lidt ubehageligt ikke at vide hvem du er, aner jo ikke om jeg kender dig og vi har skrevet sammen før, men hvis du står ved din holdning, kan du jo sagtens have navn på. Tror også det ville gøre folk lidt mere mildt indstillet)!

DU må også have en rigtig god aften! Eller nat, hehe, jeg skal til at i seng nu!

Jeg er anonym fordi at jeg ikke gider de personlige angreb. Godnat til dig også -smiler

Anmeld

28. oktober 2009

M.O.A.R.

For et par i slutningen af 20'erne der feks har prøvet at få barn i 5 - 7 år forstår jeg godt at kvinden og måske også manden begynder at blive inderligt desperat.

MEN at tøser på min alder ( fylder 20 til december) er INDERLIGT desperate efter allerede nu at få en baby selvom de vader i byen hver weekend, ikke har fast fyr og ikke har styr på deres liv kan jeg godt forstå nogen ikke har medlidenhed med dem ang. deres barnløshed, på samme niveau som hvis man har prøvet med sin faste partner f.eks. igennem mange år og det bare ikke vil lykkedes så man til sidst er ved at gi fuldkommen op.

Jeg føler da personligt mere med en kvinde der har prøvet igennem mange år, end en som har prøvet i 2 mdr og allerede der er ved at gi op.

Og forstår godt du som har oprettet tråden holder dig anonym, de personlige angreb kan hurtigt tage til.

Misforstå nu ikke mit indlæg.

Malene 15 + 1

Anmeld

28. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi at jeg ikke gider de personlige angreb. Godnat til dig også -smiler

jeg må LE

du gider ikke de personlige angreb, men angriber selv - og under bæltestedet.

Anmeld

28. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmm... Underligt at du ikke selv kan se hvor krænkende det du skriver kan være for nogle som skriver herinde fordi de har det svært? De holder endda deres ønsker og tanker indenfor et åbent forum som er specielt beregnet til netop den slags tanker og følelser - BABY.DK hedder sitet, ikke??! Eller havde du glemt det? Disse piger bruger dette forum til at få snakket om et instinkt og et ønske og få feedback på dette - hvilket jeg mener er sundt og fornuftigt, og det er bl.a. det sitet skal bruges til.

Ingen har da lyst til at blive dømt og kaldt desperat pga et ønske og en drøm af en der ikke engang tør vise sin (anonyme baby.-dk-) profil... Jeg synes du virker temmelig desperat selv - desperat efter opmærksomhed... Og det var smart at du ikke viste din profil, for det var virkelig uempatisk af dig at skrive som du gjorde, hvilket du jo nok egentlig godt har vidst...

Der ud over står det dig faktisk frit for at give dit besyv med hvis der i tråden bliver spurgt om råd - det gør jeg da selv. En mening har man jo lov at have... Men denne tråd er decideret malplaceret!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.