desperat efter at få et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Muffinmus

hmm, er til dels enig..

Var selv desperast-men havde dog manden:-) det ville abre ikke lykkes for os...

Men enig på den måde at jeg mener det er alt for desperat hvis man som 22 årig går ud og finder en tilfældig donor fordi man bare SKAL have et barn her og nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Pia

Hvis man ikke selv har prøvet og stå i den situation at man af den ene eller den anden grund ikke sådan lige kan få sit ønske barn, så syntes jeg ikke man bør tage emnet op og begynde og hakke ned på dem der har brændene ønsker om børn.

Du vil være ano fordi du ikke gider de personlige hug, men du har selv startet en tråd der i den grad gir huk.. Dobbelmoral..

Anmeld

28. oktober 2009

FrkT

Undskyld mig, men det var dog den mest latterlige tråd nogensinde. Og synes absolut ikke den hører til på et babyforum for folk der har børn, er gravide eller prøver på at få børn.

Jeg må da indrømme at jeg helt sikkert føler mig personligt ramt, og det tror jeg også mange andre gør - også selvom det måske ikke var din hensigt med tråden.

Forstår bare ikke hvad man får ud af at nedgøre andre på den måde?!?!

Du har tydeligvis ikke et gram af empati i din sjæl, hvis du seriøst tænker sådan om folk, og det misunder jeg dig ikke. Prøv du selv at kæmpe på at få et barn i fx 5-6 år - eller mere (som flere herinde altså har gjort), og så hold dig selv fra at blive desperat. Det tror jeg sq ikke på du kan, og hvis du kan, så er det da i hvert fald fordi du ikke inderligt ønsker et barn.

Og så er det bare rigtig nemt at være ano og så skrive et så provokerende indlæg.

Undskyld mig, men jeg synes du burde skamme dig, og så virkelig overveje om dette er forummet for dig.

Anmeld

28. oktober 2009

trine1989

FrkT skriver:

Og så er det bare rigtig nemt at være ano og så skrive et så provokerende indlæg.

Undskyld mig, men jeg synes du burde skamme dig, og så virkelig overveje om dette er forummet for dig.

HØRT Frk. T!!!

føler mig faktisk krænket i dit indlæg... jeg selv er kun 20 har fast kæreste, hus, hund og bil og hvad ellers der følger med. og jeg er da kan man sige lidt desperat efter at fuldende vores lille familie med en lille ny. for mig er ønsket det vi (min kæreste og jeg) arbejder for at kunne. ikke at vi prøver endnu men arb på at få de faste rammer så vi kan begynde.

min største mareridt ville være at det ikke ville lykkedes så mysser og krammer til de der prøver og føler sig så frustreret over at det ikke vil lykkedes.

men ikke hug af en så uempatisk som dig og ikke engang vil vise hvem du er!!!

Anmeld

28. oktober 2009

Mor.sander

Anonym skriver:

Jeg får myrekryb når jeg læser hvor desperate nogle kvinder er efter at få et barn eller flere børn. Det gælder især de kvinder der ikke har fundet nogen mand endnu men bare er desperate for at få et barn. Hvis jeg var en mand ville desperationen frastøde mig for hos nogle virker det virkelig som det har taget overhånd. Kvinder der eksempelvis har to i forvejen hvorfor er de så desperate for at få et mere? Jeg forstår det ikke.

Jeg syntes du er rigtigt ubehalig og hvis du intet godt har at sige så lad være. Og hvis det så endlig skal være, så lad dog være med at skrive som ano, eller er du for meget en kujon til at stå ved dine ord. Ja, du må undskylde undskylde mine hårde ord, men jeg bliver sgu harm over sådan et indlæg!

Det er ikke nemt for nogen som ønsker et barn og det ikke vil lykkes:

Uanset om man er 17 år eller 40 år.
Har ingen eller 5 børn.
Er single eller i parforhold. 

Er det forkert at mig og min mand at ønske et fællesbarn, nu hvor vi har henholdsvis 2 og 1 barn fra tidliger forhold ? Og hvorfor er det endligt det, må jeg spørger ?

Anmeld

28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hvor er det ærgeligt at i opfatter tråden så ondsindet . Det handler jo om en følelse jeg har når jeg ikke forstår at unge piger er desperate, jeg kan ikke selv genkende det og jeg prøver at forstå hvorfor der er nogle kvinder der er sådan. Men ok jeg kan se at i er vrede og sure over mit spørgsmål eller fordom så jeg slutter her og beklager.

Anmeld

28. oktober 2009

Marc

Synes jeg bliver rigtig skidt tilpas at læse den tråd. http://1.1.1.3/bmi/www.baby.dk/Uploads/StoredImages/1/12398.png Jeg kan forstå dig, at du skriver sådan som du gør, hvis du aldrig selv har stået i den situation. Og jeg kan forstå de af os, som står i den situation at være barnløs, nedgøre de piger som springer på en tilfældig mand i byen, og bliver gravid ved en UPS. Eller de piger som overhovedet ikke har styr på deres liv, men alligevel vælger at sætte børn i verden, selvom de ved at kommunen skal betale for dem. Det er sørgelig og meget trist. Min kone og jeg har været i behandlingssytemmet, i mange år nu, og vi har været gravid 2 gange, men hver gang har hun mistet. Nu er punktet nået der til hvor vi begynder at være desperate. Men der er bare ikke så meget vi kan gøre. Jeg håber at du en dag vil prøve at stå i den situation, for så kan du se at det du skrev, er en meget dårlig indstilling at have.

Anmeld

28. oktober 2009

Kaufie

Anonym skriver:

Jeg får myrekryb når jeg læser hvor desperate nogle kvinder er efter at få et barn eller flere børn. Det gælder især de kvinder der ikke har fundet nogen mand endnu men bare er desperate for at få et barn. Hvis jeg var en mand ville desperationen frastøde mig for hos nogle virker det virkelig som det har taget overhånd. Kvinder der eksempelvis har to i forvejen hvorfor er de så desperate for at få et mere? Jeg forstår det ikke.

Undskyld, men jeg læser ikke noget som helst forsøg på at forstå.

Jeg kan læse, at du ikke forstår det - men også at det giver dig myrekryb og at du som mand ville blive frastødt af "disse kvinder". 

Jeg kan godt forstå der er mange, der har reageret voldsomt på din udmelding - for det er jo det det er - ikke et spørgsmål om hvorfor.

Anmeld

28. oktober 2009

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg læste en tråd om en der nærmest ville dø nu fordi hun ikke kunne få barn. Hun havde ikke engang en kæreste og skrev at hun havde svært ved at se på babybilleder fra andre her. Ja det gav mig myrekryb og jeg tænkte hvorfor hun ikke kunne finde andre glæder i livet end netop det. Jeg tænkte også hvis jeg var mand og mødre en med hendes indstilling til livet så ville jeg stikke halen mellem benene for det virker kun som om nogle vil have en mand for at få børn. Jeg blev skræmt af det og kan slet ikke genkende det overhovedet. Andre der HAR børn i forvejen kan jeg heller ikke forstå hvorfor de så gerne vil have en mere hvis naturen ikke vil det for de har jo børn? Jeg tænker ikke ondt om dem men jeg blir skræmt. Det er min følelse, er den virkelig så forkert?

Anmeld

28. oktober 2009

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg læste en tråd om en der nærmest ville dø nu fordi hun ikke kunne få barn. Hun havde ikke engang en kæreste og skrev at hun havde svært ved at se på babybilleder fra andre her. Ja det gav mig myrekryb og jeg tænkte hvorfor hun ikke kunne finde andre glæder i livet end netop det. Jeg tænkte også hvis jeg var mand og mødre en med hendes indstilling til livet så ville jeg stikke halen mellem benene for det virker kun som om nogle vil have en mand for at få børn. Jeg blev skræmt af det og kan slet ikke genkende det overhovedet. Andre der HAR børn i forvejen kan jeg heller ikke forstå hvorfor de så gerne vil have en mere hvis naturen ikke vil det for de har jo børn? Jeg tænker ikke ondt om dem men jeg blir skræmt. Det er min følelse, er den virkelig så forkert?

Og nu bliver jeg så VIRKELIG provokeret, for hvis du så også lige læste HELE tråden, og ikke bare et enkelt indlæg, ville du kunne se at denne kvinde havde det hårdt fordi at hun ikke kunne få børn!!!! Føj hvor synes jeg altså at du er rigtig væmmelig lige nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.