Kan IKKE udtale mig på andres vegne men jeg ved at jeg ønsker brænende barn nr. 2 bla. fordi jeg gerne vil ha to børn men også fordi jeg godt vil opleve det at være højgravid, og føde selv...
i gamle dage sagde man at mænd gik efter føde dygtige kvinder og eftersom jeg fødte min datter fortidligt og ikke selv fødte hende men fik hende ved akut kejersnit følte jeg mig mindre værd og følte mig ikke længer som en kvinde, følte at alle vil se ned på mig og hade mig...
Derudover vil jeg gerne skænke min mand den vidunderlige oplevelse det må være frem for en så skrækkelig oplevese det var at få første barn hvor der var så meget frygt og sorg...
og jeg kan forstille mig at folk som prøver at få børn men uden held må føle at de mislykkes eller føler de fejler eller ikke er gode nok eller rigtige da det ligger til vores alles natur at få børn...
selv til mænds natur, der er dog nogen der skiller sig ud fra mængden og som er kolde, ligeglade, og som det intet har af betydning...
men selv da jeg mødte min mand var det et af de ønsker der sad højst på hans liste...
hvad beder er der end at ha en familie og skabe noget af en selv...
og jeg tror at hvis du ikke forstår denne kvinde som du omtaler så fint så tror jeg ikke man kan få dig til at forstå på nogen måde, men nu har jeg fortalt hvorfor jeg (som du siger) er så desperat...
vi er blot mennesker med instenker der sidder dybt i os, og uanset hvor meeget nogen af os prøver så kan vi ikke fjerne dem, gør for dem eller selv vælge om denne lyst skal være der eller ej, det er blot en del af vores natur så længe mennskerne har eksisteret!!!
Anmeld