Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skulle gerne være 3+3 idag. Men jeg har både igår og idag mens ligene smerter i underlivet.
De er faktisk værre idag. Men min mens har aldrig været ustabil, håber ikk den kommer før tid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jopige skriver: Jeg havde ægløsning d. 27, og ved ægløsning er man 2+0. Jeg er 3+2 i dag. Hvis man ikke kender datoen for ÆL kan man tælle fra første mens dag.
Jeg havde ægløsning d. 27, og ved ægløsning er man 2+0.
Jeg er 3+2 i dag.
Hvis man ikke kender datoen for ÆL kan man tælle fra første mens dag.
Så har vi det samme tid, min ÆL var også den 27.10. Hvor lang er din cyklus?
Alyk skriver: Jeg skulle gerne være 3+3 idag. Men jeg har både igår og idag mens ligene smerter i underlivet. De er faktisk værre idag. Men min mens har aldrig været ustabil, håber ikk den kommer før tid
Det kan også være tegn på graviditet
Montero skriver: Så har vi det samme tid, min ÆL var også den 27.10. Hvor lang er din cyklus?
Ca. 28-29 dage sidste måned. Så forventer mens d. 9 i følge min cyklus og d. 10 i følge ÆL.
Hvad med dig?
Jopige skriver: Ca. 28-29 dage sidste måned. Så forventer mens d. 9 i følge min cyklus og d. 10 i følge ÆL. Hvad med dig?
28-29 dage er meget godt!
Min er kun på 25 dage, så jeg forventer mens allerede på mandag..
Jeg er i dag 3+0
Og nu jeg begyndt at være inde på siden igen flere gange daglig og kan godt mærke at nu snegler tiden sig af sted
Montero skriver: 28-29 dage er meget godt! Min er kun på 25 dage, så jeg forventer mens allerede på mandag..
Så har du en kort lutealfase da
Jopige skriver: Så har du en kort lutealfase da
Ja, det er jo ikke så godt
Jopige skriver: Det kan også være tegn på graviditet
Har testet på en valmed. Bragende negativ
Har testet positivt på tre tidlig teste her til eftermiddag og en almindelig test. Håber den holder ved!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128