Andre med ÆL omkring nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Montero skriver:

Er den her positivt ÆL test? Eller skal test streg være mørkere end det andet streg?

Teststregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere en kontrolstregen  kunne godt ligne den er positiv eller i hvert fald meget tæt på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2021

Jopige

Montero skriver:

Er den her positivt ÆL test? Eller skal test streg være mørkere end det andet streg?

Den ser positiv ud. Stregerne ser lige tydelige ud hvilket betyder positiv. Så i gang i lagnerne - det er i dag chancerne er størst for graviditet.

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Jopige

Jeg fik positiv ÆL test i går, så ÆL er i dag. Min testdag bliver derfor 10/11. 
Så håber jeg at det går selvom vi ikke havde sex i går, da vi alligevel har været skrive 4 gange de sidste 5 dage.

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Charlotte135

Vil også være med i denne her tråd Vi køre på 12 cyklus, uden held.. 

Og har fået den her flotte positive test her til morgen, så vi skal bare igang senere Og så håber vi det bærer frugt i den her cyklus!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Jopige

Charlotte135 skriver:

Og har fået den her flotte positive test her til morgen, så vi skal bare igang senere Og så håber vi det bærer frugt i den her cyklus!

Ja den er da meget positiv! Så har du lige ÆL to dage efter mig, så vi kan følges! 
I skal da bare i gang i dag og i morgen. 
Krydser fingre for, at denne cyklus er den rigtige for jer.

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Charlotte135

Jopige skriver:

Ja den er da meget positiv! Så har du lige ÆL to dage efter mig, så vi kan følges! 
I skal da bare i gang i dag og i morgen. 
Krydser fingre for, at denne cyklus er den rigtige for jer.

Så kan vi jo følges ad i denne her cyklus 

Vi skal helt klart have sex idag, imorgen og lørdag Vi skulle ellers starte i behandling her i november måned, fordi vi har givet op efter et års prøvning… men nu må vi se hvordan den her cyklus forløber sig.

Håber det bedste for dig!

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Montero

Charlotte135 skriver:

Det er da ingen tvivl om at den er positiv!

Nu er jeg i tvivl om min var overhovedet positv den her måned ..

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Montero

Jopige skriver:

Jeg fik positiv ÆL test i går, så ÆL er i dag. Min testdag bliver derfor 10/11. 
Så håber jeg at det går selvom vi ikke havde sex i går, da vi alligevel har været skrive 4 gange de sidste 5 dage.

Det tænker jeg. Sædceller kan overlever op til 5 dage   Jeg kryder fingre for dig

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Jopige

Charlotte135 skriver:

Så kan vi jo følges ad i denne her cyklus 

Vi skal helt klart have sex idag, imorgen og lørdag Vi skulle ellers starte i behandling her i november måned, fordi vi har givet op efter et års prøvning… men nu må vi se hvordan den her cyklus forløber sig.

Håber det bedste for dig!

Ja det er altid dejligt at kunne følges!  
håber på, at det går denne gang! 

Anmeld Citér

28. oktober 2021

Jopige

Montero skriver:

Det tænker jeg. Sædceller kan overlever op til 5 dage   Jeg kryder fingre for dig

Vi gjorde det også i går, på ægløsningsdagen, så håber det er nok.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.