Andre med ÆL omkring nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.841 visninger
62 svar
15 synes godt om
24. oktober 2021

Jopige

Hejsa  

Er der andre som har ÆL omkring disse dage som måske vil “følges” ad nu hvor vi snart går ind i den svære to ugers ventetid? 
Jeg tester for ÆL og er begyndt at få test der kunne blive positive indenfor et par dage. 
Det er vores 3. Cyklus.

Andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2021

Montero

Jeg er midt i cyklus nu, så jeg forventer også, at jeg har ÆL snart.
Jeg har testet 2 måneder, men har ikke fået et positivt svar på ÆL test  

Anmeld Citér

24. oktober 2021

Jopige

Montero skriver:

Jeg er midt i cyklus nu, så jeg forventer også, at jeg har ÆL snart.
Jeg har testet 2 måneder, men har ikke fået et positivt svar på ÆL test  

Det lyder da underligt? Hvornår på dagen tester du? Hvor mange dage i streg har du testet? Og hvilket mærke?

Anmeld Citér

24. oktober 2021

BabyIgen2022

Yes, jeg havde ægløsning i fredags, så jeg er igang med at vente Hvad slår i ventetiden ihjel med? Er begyndt at se "Øen" på DR. Det hjælper altid at binche noget tv

Anmeld Citér

24. oktober 2021

Solskinspige

Jeg havde ægløsning for præcis 1 uge siden. Vi havde dog kun sex på selve ægløsningstidspunktet (dagen efter min positive ægløsningstest). Vi håber den er der efter min spontane abort i 6+6 i september.

Anmeld Citér

24. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg havde æl sidste mandag. Vi nåede også kun sex op til æl og dagen for positiv test. Har haft en underlig cyklus denne gang

Jeg slår tiden ihjel på den mest ultimative måde med en ny hundehvalp

Anmeld Citér

24. oktober 2021

Montero

Jopige skriver:

Det lyder da underligt? Hvornår på dagen tester du? Hvor mange dage i streg har du testet? Og hvilket mærke?

Jeg tester om eftermiddagen med Valmed test.

Jeg er ikke færdig med at teste i denne cyklus, mine apps siger, at jeg havde ÆL i dag, men jeg ved godt, at jeg kan ikke regne med de apps. Testen var negativ i dag, ikke engang en svag streg, så jeg vil prøve at teste de næste par dager for at se om der kommer noget

Anmeld Citér

24. oktober 2021

Alyk

Yes! Jeg har æl. her om 2 dage�� vil gerne følges her i den slemme ventetid��

håber vi alle kan stå med en positiv test om ca.14 dage����

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Jopige

Montero skriver:

Jeg tester om eftermiddagen med Valmed test.

Jeg er ikke færdig med at teste i denne cyklus, mine apps siger, at jeg havde ÆL i dag, men jeg ved godt, at jeg kan ikke regne med de apps. Testen var negativ i dag, ikke engang en svag streg, så jeg vil prøve at teste de næste par dager for at se om der kommer noget

Det virker underligt. De tests jeg bruger pt driller også. Jeg plejer at bruge babyplan ægløsningstests og de fungerer perfekt.
Jeg tester morgen og aften eller morgen og eftermiddag, eller eftermiddag og aften. Men pt er stregen super svag.
Håber vi snart får en positiv test.

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Montero

Er den her positivt ÆL test? Eller skal test streg være mørkere end det andet streg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.