Andre med ÆL omkring nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2021

Kayla

Jeg vil være med

Min ser ud til at blive positivt i løbet af nogle timer, meget tæt på! Vi var sammen i går, men i dag arbejder manden så det bliver svært..

ellers ville jeg gerne både i dag, i morgen, lørdag og søndag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2021

Jopige

Kayla skriver:

Jeg vil være med

Min ser ud til at blive positivt i løbet af nogle timer, meget tæt på! Vi var sammen i går, men i dag arbejder manden så det bliver svært..

ellers ville jeg gerne både i dag, i morgen, lørdag og søndag

Fedt! 
Altså min kæreste og jeg var heller ikke sammen på selve dagen før positiv ÆL test, men dagen før og efter. Krydser fingre for at det er nok for os! 

Anmeld Citér

29. oktober 2021

Kayla

Jopige skriver:

Fedt! 
Altså min kæreste og jeg var heller ikke sammen på selve dagen før positiv ÆL test, men dagen før og efter. Krydser fingre for at det er nok for os! 

Plejer man ikke også sige at dagen og de to efterfølgende dage er vigtigst?

Anmeld Citér

29. oktober 2021

Montero

hmm ja, men også dagen før ÆL, sæd kan overleve op til 5 dage men ægget kun 12-24 timer, så du forbedrer chancen, hvis der er noget der venter på ægget, hvis nu du ikke rammer ÆL præcist sådan har jeg forstået det

Anmeld Citér

3. november 2021

Montero

Jopige skriver:

Fedt! 

Hvordan går det?

Der er gået ca. en uge efter ÆL for mig.

Anmeld Citér

4. november 2021

Alyk

Montero skriver:

Hvordan går det?

Det samme her. Havde æl d26 og afventer nu kun udebleven mens eller positiv test

Anmeld Citér

4. november 2021

Montero

Alyk skriver:

Det samme her. Havde æl d26 og afventer nu kun udebleven mens eller positiv test

Så blivet det spænende hvad næste uge bringer

Anmeld Citér

4. november 2021

Jopige

Montero skriver:

Hvordan går det?

Det går faktisk fint. Jeg er 3+1 i dag og har faktisk ikke rigtig tænkt over det den sidste uge. Det er nok fordi at jeg slet ikke regner med at den er der.

hvad med dig?

Anmeld Citér

5. november 2021

Montero

Jopige skriver:

Det går faktisk fint. Jeg er 3+1 i dag og har faktisk ikke rigtig tænkt over det den sidste uge. Det er nok fordi at jeg slet ikke regner med at den er der.

hvad med dig?

Jeg venter bare på næste uge. Jeg kan ikke mærke noget, så jeg har heller ikke det store forventninger. Hvordan regner du ud at du er 3+1? Er det fra første mens dag?

Anmeld Citér

5. november 2021

Jopige

Montero skriver:

Jeg venter bare på næste uge. Jeg kan ikke mærke noget, så jeg har heller ikke det store forventninger. Hvordan regner du ud at du er 3+1? Er det fra første mens dag?

Jeg havde ægløsning d. 27, og ved ægløsning er man 2+0.

Jeg er 3+2 i dag.

Hvis man ikke kender datoen for ÆL kan man tælle fra første mens dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.