7+0 men scanning viste ikke noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2021

Anonym trådstarter

Der er ikke nogen anden grund nej, end blot vores egen nysgerrighed for at se den lille "spire" 

Det er mandens og mins første gang nogensinde, og vi ville derfor gerne se noget før uge 12. 

Dels fordi vi så kunne overraske mandens forældre med nyheden og vise noget. Samtidig med netop den nævnt - at jeg ikke havde lyst til at gå til uge 12-13 og først der findes ud af noget var gået galt på vejen. 

Er det gået galt nu - så kan jeg kun trøste mig ved vi derved har opdaget det tidligere end vi ville have, og vi derved kan få hjælp og komme hurtigt igang igen. 

Viser der sig at være noget som blot er langt kortere henne end troet, jamen så har vi sluppet med skrækken. Og må tage den såkaldte "ris til egen røv" for at udsætte os selv for at blive bekymret. 

Jeg har ingen blødninger, smerter eller noget som helst. 

Det handlede 100% blot om vi var nysgerrige, og derved selv betalte for en tidlig scanning. 

Så ved end der sker, om det så også er den sørgelig nyhed. Jamen så har jeg da i det mindste ikke gået 5-6 uger yderligere før vi havde fået det af vide 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2021

Anonym trådstarter

Jeg er ny begyndt at få smerter, og noget brunligt udflåd. 

Så min tanke er jo nok at kroppen efterhånden har fundet ud af det ikke bliver til noget, og er igang med at abortere. 

Nu har jeg så bare ingen fjerneste ide om, når nu jeg har tid på sygehuset tirsdag. 

Skal jeg kontakte dem med det samme ? 

Eller er det bare egen læge jeg skal ringe til på mandag ? 

Anmeld Citér

25. september 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg er ny begyndt at få smerter, og noget brunligt udflåd. 

Så min tanke er jo nok at kroppen efterhånden har fundet ud af det ikke bliver til noget, og er igang med at abortere. 

Nu har jeg så bare ingen fjerneste ide om, når nu jeg har tid på sygehuset tirsdag. 

Skal jeg kontakte dem med det samme ? 

Eller er det bare egen læge jeg skal ringe til på mandag ? 

Du behøver ikke ringe til nogen, for de kan ikke gøre fra eller til alligevel. Det lyder til at din krop selv klarer det, selv om det er drønhamrende hårdt.
kæmpe krammer herfra.

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Du behøver ikke ringe til nogen, for de kan ikke gøre fra eller til alligevel. Det lyder til at din krop selv klarer det, selv om det er drønhamrende hårdt.
kæmpe krammer herfra.

Men skal jeg bare beholde min tid tirsdag? 

Jeg  har aldrig prøvede det før så jeg har ingen ide om hvad man gør ? 

Jeg er godt klar over de ikke kan stoppe det, men skal man til tjek, undersøgelse? For at se om det hele ligesom er kommet ud på et tidspunkt? 

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er godt klar over de ikke kan stoppe det, men skal man til tjek, undersøgelse? For at se om det hele ligesom er kommet ud på et tidspunkt? 

Hvis jeg var dig havde jeg beholdt tiden på tirsdag. Så kan du få be- eller afkræftet om du er ved at abortere selv eller hvad der sker. Og som en anden skrev ovenfor, så hjælper det ikke så meget at ringe til lægen mandag. Han kan hverken gøre fra eller til. Pøj pøj med det hele

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne!

jeg ville også bare beholde tiden på tirsdag - hvis du er i gang med at abortere, så kan de på tirsdag se, om det hele er kommet ud eller hvordan det ser ud. Jeg havde selv en tid til scanning, hvor jeg begyndte at bløde inden. Vi holdte fast i tiden, for så kunne vi også af/bekræfte, om jeg nu havde aborteret. Det havde jeg, og det hele var heldigvis kommet ud. Så derfor er det fint, at din scanning også er nogle dage væk.

Jeg håber, at det hele kommer til at gå okay

Anmeld Citér

25. september 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja, for de tager nok nogle blodprøver for at følge dit HCG niveau. Så hold fast i tiden.

Anmeld Citér

25. september 2021

Charl90

Anonym skriver:

Evt log på Min SP (app) og så kan du se din tid der og skrive til dem.

Det gjorde jeg når jeg havde spørgsmål ifm min abort hvor jeg blev fulgt på sygehuset.

Anmeld Citér

25. september 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Evt log på Min SP (app) og så kan du se din tid der og skrive til dem.

Det gjorde jeg når jeg havde spørgsmål ifm min abort hvor jeg blev fulgt på sygehuset.

Jeg valgte at ringe til den vagthavende der var på afdelingen i weekenden, som var glad for jeg ringede. 

De kan ikke gøre noget selvfølgelig, men det var vigtigt jeg fik svar på mine spørgsmål syntes de. 

Og jeg måtte bare ikke få voldsomme smerter og blødninger, så skulle jeg straks ringe igen. 

Og ellers skulle jeg blot forholde mig til de blodprøver og tider jeg fortsat havde, og så fortælle det på tirsdag når jeg mødte op. 

Og så ville de herefter tjekke hvordan det hele står til. 

Anmeld Citér

26. september 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg valgte at ringe til den vagthavende der var på afdelingen i weekenden, som var glad for jeg ringede. 

De kan ikke gøre noget selvfølgelig, men det var vigtigt jeg fik svar på mine spørgsmål syntes de. 

Og jeg måtte bare ikke få voldsomme smerter og blødninger, så skulle jeg straks ringe igen. 

Og ellers skulle jeg blot forholde mig til de blodprøver og tider jeg fortsat havde, og så fortælle det på tirsdag når jeg mødte op. 

Og så ville de herefter tjekke hvordan det hele står til. 

Hvor godt Det lyder ligesom mine møder med sundhedsvæsenet ifm hhv abort og blødning. På afdelingen var de meget omsorgsfulde og imødekommende 

Jeg håber dit videre forløb bliver godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.