7+0 men scanning viste ikke noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

jeg testede positiv på min forventede mens dag da den udeblev. så det var d. 28/8 

Okay, ja så kan jeg godt se at den burde være mindst 6+0 Men man kan jo håbe at det bare er fordi at den er vokset ret langsomt i starten, selvom jeg nok ville indstille mig på, at den ikke har udviklet sig, desværre håber på det bedste for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2021

Anonym trådstarter

I sådan et tilfælde af den ikke har udviklet sig, hvad gør man så ? 

det er manden og jeg første gang, så alt det her er fuldkommen nyt og uvidende for os. 

skal jeg gå flere uger og bare vente på den måske selv vælger at komme ud, eller giver de så en noget i det tilfælde så man udstøder det og kan komme videre ? 

Anmeld Citér

19. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det kommer meget ang på dine kommende hcg målinger ift  hvad næste skridt evt måtte blive   

Anmeld Citér

19. september 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg er blevet henvist til sygehuset hvor jeg har tid på tirsdag, her skal jeg til blodprøve og scanning. 

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

19. september 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

I sådan et tilfælde af den ikke har udviklet sig, hvad gør man så ? 

det er manden og jeg første gang, så alt det her er fuldkommen nyt og uvidende for os. 

skal jeg gå flere uger og bare vente på den måske selv vælger at komme ud, eller giver de så en noget i det tilfælde så man udstøder det og kan komme videre ? 

Hvis der ikke er en levedygtig graviditet, så vil lægen tage en snak med jer om mulighederne. 
Først og fremmest vil du med al sandsynlighed få taget blodprøve tirsdag og igen torsdag. Der skal HCG gerne have fordoblet sig, hvis det er en sund graviditet. Du kan selv se blodprøvesvarene på sundhed.dk

Hvis det ikke er en levedygtig graviditet: Først og fremmest skal man jo finde ud af hvor graviditeten er henne, om den er gået i stå, eller om det er er vindæg, eller om der ikke er noget befrugtet æg overhovedet. 

hvis vi antager at der ér en graviditet, som er gået i stå, så kan man afvente og se om du begynder at bløde, man kan give dig piller til en medicinsk abort hjemme eller man kan lave en kirurgisk udskrabning, hvor du er indlagt i en lille dags tid. 

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym trådstarter

Sådan ser min test ud her til morgen. 

Stregen kom med det samme og billedet er taget efter Maks 30 sekunder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym trådstarter

Stregen er mere tydelig end i sidste uge 

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym trådstarter

Mit HCG tal er idag målt til 1300. 

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Mit HCG tal er idag målt til 1300. 

Jeg håber at det næste tal viser en stigning  
selvom at din test er blevet mere tydelig end i sidste uge, så kan det stadig være fordi, at kroppen producerer hcg, også selvom der måske ikke er fremgang i udviklingen. Det kan tage tid før den opdager at en graviditet ikke er levedygtig.
Men jeg håber at det er fordi at du bare er 4-5uger henne Din test minder om min, da jeg var næsten 4 uger henne (3+5), så måske du bare ikke er længere henne, hvilket også kan passe med dit hcg?

Anmeld Citér

20. september 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Er ked af at sige det, men hvis du kunne teste positiv for 3 uger siden, så burde testen være mere tydelig og dit tal burde være lidt højere, samt der burde helt klart kunne ses et foster.. 

Jeg tænker desværre, at du enten har en graviditet udenfor livmoderen eller også er det gået til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.