7+0 men scanning viste ikke noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg håber at det næste tal viser en stigning  
selvom at din test er blevet mere tydelig end i sidste uge, så kan det stadig være fordi, at kroppen producerer hcg, også selvom der måske ikke er fremgang i udviklingen. Det kan tage tid før den opdager at en graviditet ikke er levedygtig.
Men jeg håber at det er fordi at du bare er 4-5uger henne Din test minder om min, da jeg var næsten 4 uger henne (3+5), så måske du bare ikke er længere henne, hvilket også kan passe med dit hcg?

Jeg skal ind i morgen igen på sygehuset, så må vi se hvad det tal siger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Tror ikke du kan konkludere så meget udfra din test

Det er også et meget normalt fænomen at man stadig producere hcg med ikke levedygtige gravidteteter. Hcg vil bare ikke stige som det burde. Men ofte være en langsom stigning , mit steg også ved de første 3 blodprøver, men ikke som det burde også begyndte det at falde igen.

Synes også din test ser "svag" ud kontra du skulle være 7+ uger. Samt et hcg på 1300 på dette tidspunkt er noget kun lavt. 

Men krydser fingere for dig  

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym trådstarter

De fandt en blommesæk, men kunne ikke rigtig konkludere mere end det. 

Så nu skal jeg vente en hel uge, før de vil se mig igen til nye blodprøver og scanning. 

Anmeld Citér

21. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Øv øv.. 

Hvis du testede positiv fra 3 uger siden ville man ogsp gerne kunne se mere end kun en blommesæk 

Hvad sagde lægen?? 

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym trådstarter

Der blev intet andet sagt end jeg måtte komme til en ny scanning i næste uge.. 

Og viste det sig den ikke havde udviklet sig hverken fra blodprøve eller scanning, så ville man give mig en medicinsk abort når man var helt sikker på det. 

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym trådstarter

Så vi ikke skulle gå og vente på det fx. Selv kom ud. Så vi hurtigere kunne komme igang igen. Såfremt det var tilfældet 

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym

Jeg håber at det udvikler sig selvom at blommesæk lyder til et stadie i uge 4-5..

skal du stadig have taget blodprøve i morgen eller venter de til næste uges scanning?

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg håber at det udvikler sig selvom at blommesæk lyder til et stadie i uge 4-5..

skal du stadig have taget blodprøve i morgen eller venter de til næste uges scanning?

Nej de sagde først en blodprøve mandag, dagen før scanning. 

Synes jeg lød som længe ventetid Men det må jeg jo bare gøre. 

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym

Jeg håber virkelig alt det bedste for dig. Jeg kan godt forstå at ventetiden er hård.

Må jeg have lov til at spørge, hvorfor du i første omgang overhovedet er blevet scannet så tidligt? Har I været i behandling eller er der andre grunde, vi ikke hører om?

Grunden til min undren er, at jeg aldrig selv er blevet scannet før NF. Har heller ikke blødt eller haft ondt, så derfor har jeg ikke kunnet se grunden til at blive gjort unødigt nervøs. For eksempel hvis jeg har været et par uger kortere henne end beregnet. Så derfor synes jeg jo også, at det er synd for dig at du skal til alle de scanninger (hvis du ikke har grund til at tro det skulle gå galt) fordi det kun er tiden der arbejder for dig, når du bliver gravid og fordi du ikke kan gøre fra eller til med de scanninger. Det går jo som naturen vil. For os alle.

Ja, det var bare min undren. Men jeg håber inderligt at du får en vellykket graviditet og stort tillykke med stregerne uanset. ��

Anmeld Citér

21. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig alt det bedste for dig. Jeg kan godt forstå at ventetiden er hård.

Må jeg have lov til at spørge, hvorfor du i første omgang overhovedet er blevet scannet så tidligt? Har I været i behandling eller er der andre grunde, vi ikke hører om?

Grunden til min undren er, at jeg aldrig selv er blevet scannet før NF. Har heller ikke blødt eller haft ondt, så derfor har jeg ikke kunnet se grunden til at blive gjort unødigt nervøs. For eksempel hvis jeg har været et par uger kortere henne end beregnet. Så derfor synes jeg jo også, at det er synd for dig at du skal til alle de scanninger (hvis du ikke har grund til at tro det skulle gå galt) fordi det kun er tiden der arbejder for dig, når du bliver gravid og fordi du ikke kan gøre fra eller til med de scanninger. Det går jo som naturen vil. For os alle.

Ja, det var bare min undren. Men jeg håber inderligt at du får en vellykket graviditet og stort tillykke med stregerne uanset. ��

Der vil jeg lige byde ind med, at det er jeg også blevet i begge mine graviditeter. For mig giver det blot mere ro i maven, da jeg ikke har lyst til at komme til NF og så er det en MA. 

Så er 12 uger lang tid, hvis man går og tror man er gravid. Så tror meget det er en smagssag.. Og hvis man så skulle finde en MA, så vil jeg hellere det i uge 7-8 stykker en uge 12-13 stykker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.