Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maricella skriver: Nå så kom der murren og let farvet udflåd til mig. Både brunlig og lyserødt. Så tænker mens kommer som forventet i morgen bare træls jeg stadig har ømme bryster..
Nå så kom der murren og let farvet udflåd til mig. Både brunlig og lyserødt. Så tænker mens kommer som forventet i morgen bare træls jeg stadig har ømme bryster..
Og det kan ikke være inplantionsblødning?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhhh 3+0 idag og fingrende kribler efter at tage en test, spændt på hvor længe jeg kan trække den er heldigvis lidt nemmere st trække den når der ikke er nogle test i huset
Morpåudebane skriver: Uhhh 3+0 idag og fingrende kribler efter at tage en test, spændt på hvor længe jeg kan trække den er heldigvis lidt nemmere st trække den når der ikke er nogle test i huset
Uh hvor spændende. Opdater når du tester
Love Angel skriver: Uh hvor spændende. Opdater når du tester
Det skal jeg nok, tror jeg ender med at falde i på lørdag hvor jeg er 3+2 vi skal til en familie fødselsdag, så ville være rart med en test inden man siger ja til vin menuen …. Selvom der selvfølgelig ikke er en garanti for at det er noget så tidligt
Morpåudebane skriver: Det skal jeg nok, tror jeg ender med at falde i på lørdag hvor jeg er 3+2 vi skal til en familie fødselsdag, så ville være rart med en test inden man siger ja til vin menuen …. Selvom der selvfølgelig ikke er en garanti for at det er noget så tidligt
Hehe ja kunne godt gætte mig til at du nok vil falde i meget tidlig. men det rigtig nok hvis du skal drikke så det godt at teste. Men du kunne også være gravid selvom hvis du tester negativ 3+2 jo
Love Angel skriver: Hehe ja kunne godt gætte mig til at du nok vil falde i meget tidlig. men det rigtig nok hvis du skal drikke så det godt at teste. Men du kunne også være gravid selvom hvis du tester negativ 3+2 jo
Det kan jeg ja, men et der to streger vil jeg jo holde mig fra vinen, er det ikke to, så er det ligeså stor chance for at Jeg ikke er gravid.. så det er jo 50/50 … Og skulle den være negativ og så positiv et par dage efter, så går det hele nok
Love Angel skriver: Og det kan ikke være inplantionsblødning?
Arh -dagen før forventet mens? Det er lige optimistisk nok tænker jeg
Maricella skriver: Arh -dagen før forventet mens? Det er lige optimistisk nok tænker jeg
Måske har du ret. Har ikke 100% forstand på det.
Opdater gerne hvis du tester igen eller få din mens. måske ses vi i december gruppen. December gruppen er blivet oprettet.
3+3 og jeg har fået denne smukke test her til aften Håber den bliver siddende denne gang
jeg hepper stadig på alle i andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128