Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Jeg havde SÅ mange mavesmerter igår aftes. Jeg testede negativt lørdag morgen, og venter mens idag eller imorgen. Jeg havde 1 test tilbage som jeg tog for ca 45 minutter siden. Imens den trakte blev jeg distraheret, og glemte den rent faktisk (1. Gang nogensinde), da jeg kigger til den nu slår mit hjerte i galop - jeg har desværre fået skyggestreger mange gange på de her tests, men synes den er tydelig  

hvad siger i?

jeg har ikke drukket noget siden, og nu suser jeg op og henter en anden test

Jeg ser klart en streg, men er i tvivl om farven… Hvor er testen fra ? Jeg fik nemlig sådan en fra Rema men alle andre teste fra 100% negative  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Morpåudebane skriver:

Jeg ser klart en streg, men er i tvivl om farven… Hvor er testen fra ? Jeg fik nemlig sådan en fra Rema men alle andre teste fra 100% negative  

Den er fra Rema, men den ér nemlig lyserød - men også over tid. Nu har jeg tasken fuld af forskellige mærker og holder mig så længe jeg kan

Anmeld Citér

15. november 2021

Morpåudebane

Den er fra Rema, men den ér nemlig lyserød - men også over tid. Nu har jeg tasken fuld af forskellige mærker og holder mig så længe jeg kan

Uhhh spændende !!! Krydser fingre for at der kommer to fine streger!! Tester du igen idag eller venter du til i morgen. ? 

jeg er også ved at gå til af utålmodighed, men testene kommer først med posten idag, så jeg tester i morgen 3+5

Anmeld Citér

15. november 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Uhhh spændende !!! Krydser fingre for at der kommer to fine streger!! Tester du igen idag eller venter du til i morgen. ? 

jeg er også ved at gå til af utålmodighed, men testene kommer først med posten idag, så jeg tester i morgen 3+5

Det er da ALT for spændende  er ikke sikker på jeg får noget ud af min fridag idag

Nu hvor jeg tænker over det, så er jeg ds heller ikke begyndt at pletbløde som jeg ellers gør op til mens - men puh hvor kan man da hurtigt komme i tanke om alle mulige tegn

Anmeld Citér

15. november 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Og ja, jeg kan slet ikke vente, så testene er klar så snart jeg ikke kan holde mig længere

Anmeld Citér

15. november 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Og ja, jeg kan slet ikke vente, så testene er klar så snart jeg ikke kan holde mig længere

Ej hvor er det spændende !!! Jeg plejer også at pletbløde 3-4 dage før mens men har INTET denne gang  udover murren, kvalme, ømme bryster og mega humørsvingninger

opdater endelig når du testet !!

Anmeld Citér

15. november 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Ej hvor er det spændende !!! Jeg plejer også at pletbløde 3-4 dage før mens men har INTET denne gang  udover murren, kvalme, ømme bryster og mega humørsvingninger

Så kunne jeg altså ikke klare det længere - og jeg ryster imens jeg skriver her

3 ud af 4 på samme urin er positive, valmed og clinic blev det med det samme.

shit, jeg fatter minus og er pludselig virkelig træt af at jeg ikke holdte tilbage med noget som helst til fest i lørdags

har jeg virkelig en lille en i maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. november 2021

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Du må endelig også opdatere når du har testet

Anmeld Citér

15. november 2021

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

shit, jeg fatter minus og er pludselig virkelig træt af at jeg ikke holdte tilbage med noget som helst til fest i lørdags

EEEEEJJJ tillykke !!! Jeg skal nok opdatere i morgen

Anmeld Citér

15. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.