Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Haha vi kvinder er ret tosset. Vi er knap halv vejs i november og tænker allerede på at lave december gruppen. men helt ærligt. Tænker jeg også allerede over hvornår bliver der lavet hen december gruppe .
Haha vi kvinder er ret tosset. Vi er knap halv vejs i november og tænker allerede på at lave december gruppen. men helt ærligt. Tænker jeg også allerede over hvornår bliver der lavet hen december gruppe .
I kan jo bare lave en allerede nu?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jopige skriver: I kan jo bare lave en allerede nu?
Spørgsmålet er ikke hvornår vi skal starte den. Spørgsmålet er hvem starter den.
Montero skriver: Jeg har også fået min mens, jeg vil gerne følges med dig, hvem starter december gruppe?
Jeg har også fået min mens, jeg vil gerne følges med dig, hvem starter december gruppe?
Ja hvem starter den? du kan godt starte gruppen december hvis du vil det.
Love Angel skriver: Ja hvem starter den? du kan godt starte gruppen december hvis du vil det.
Jeg kan godt starte den
det er lidt ærgerligt at man ikke kan redigere i opslagene, så kunne man lave en fin oversigt over hvem der skal teste hvornår og med løbende resultater i det første indlæg. De bliver lidt uoverskuelige de mange tråde der
Love Angel skriver: Øv øv. Hvilket nr cyklus var det hos dig? jeg har desværre pletblødt nu i 2 dage. Og idag på nr 2 dag tog jeg en test som var negativ. Så nu vil jeg bare ha min menses kommer nu så vi kan starte et nyt cyklus. Og jeg som ellers forventer menses på fredag. Vi to ses med 100% sikkerhed i december månede.
Øv øv. Hvilket nr cyklus var det hos dig?
jeg har desværre pletblødt nu i 2 dage. Og idag på nr 2 dag tog jeg en test som var negativ. Så nu vil jeg bare ha min menses kommer nu så vi kan starte et nyt cyklus. Og jeg som ellers forventer menses på fredag. Vi to ses med 100% sikkerhed i december månede.
Det var 6. cyklus
Kunne lyde som det samme jeg var ude for sidste måned med bio.. Jeg håber at vi to rammer et julemirakel næste måned
Det var 6. cyklus Kunne lyde som det samme jeg var ude for sidste måned med bio.. Jeg håber at vi to rammer et julemirakel næste måned
Jeg har ikke haft en bio. Mine test har hele tiden været negativt.
men ked af du oplevet en bio. mig ja håber for os to at december hvor vi få den bedste gave man kan få, en lille mirakel.
Mortil_en skriver: Jeg kan godt starte den det er lidt ærgerligt at man ikke kan redigere i opslagene, så kunne man lave en fin oversigt over hvem der skal teste hvornår og med løbende resultater i det første indlæg. De bliver lidt uoverskuelige de mange tråde der
Selvf du må da godt starte hvis du vil
Love Angel skriver: Jeg har ikke haft en bio. Mine test har hele tiden været negativt. men ked af du oplevet en bio. mig ja håber for os to at december hvor vi få den bedste gave man kan få, en lille mirakel.
Nej ved godt at du ikke havde en bio
Så kan der da komme noget positivt ud af et helveds år med corona i det mindste
Reign skriver: Nej ved godt at du ikke havde en bio Så kan der da komme noget positivt ud af et helveds år med corona i det mindste
Haha ja mon ikke. bruger du endelig ægløsning test?
Nå så kom der murren og let farvet udflåd til mig. Både brunlig og lyserødt. Så tænker mens kommer som forventet i morgen bare træls jeg stadig har ømme bryster..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128